Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Brusselse bouwsels: Zwanzebeek

Gestart door Alan On Track, 05 januari 2019, 19:36:01 PM

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

DFS

Mooi overzicht om het jaar mee af te sluiten!

marimon

Een prachtige en zeer interessante afsluiter van het oude jaar.
Veel bouwplezier in een gezond 2023.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Jappy

Wat een mooi verslag Alan. Boven alles wens ik je alvast een fijn 2023 en goed bouwjaar toe.  ;)
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Koen

Prachtige bouwwerken, Alan.
Je bent echt een kunstenaar.
Ook voor jou de beste wensen voor 2023 en moge het een heel mooi (bouw)jaar zijn.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

hans63

het geveltje met al die ornamenten, fantastisch.

Michael

In drie delen dit hele draadje nog eens doorgelezen, want een prachtige bouwwerken laat Alan hier zien, dank dat je dit alles met ons wilt delen, wens je een fantastisch 2023, hopend dat we nog even mogen meegenieten van al je bouwkunsten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154


Alan On Track

Bedankt voor alle lieve wensen. Ik heb 2023 alvast goed ingezet  ;)

20230104_234952 by Alan Jockmans, on Flickr
Modelbouw is een kunst

Floris

zeg alan, zie ik daar nou 3d-printklontjes aan dat gebouw? :P

Driesel


Cozzy

Zalige zelfbouw!
Alan, hoe krijg jij die gebogen baksteenrijen zo mooi rond?
Doe vooral zo verder  8)
Groetjes,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

guy holbrecht

Prachtig hé.
Half insnijden, zo maak ik althans mijn boogjes baksteenplaat.

RUNE

Mooie aanzet voor 2023, Top en moooi, Alan  :) Dat belooft voor de rest van het jaar.

Alan On Track

De baan vordert intussen goed, binnenkort maak ik nog eens een uitgebreide update.
Onverwacht is er wel wat nieuws op de sporen verschenen, dat wil ik jullie niet onthouden  ;):

Een roco type 212. Vanaf nu is op Zwanzebeek stoom, Diesel en Electrische tractie door elkaar te zien, en het is nog eens correct volgens het tijdperk ook. Begin jaren 60 moet een gouden tijdperk geweest zijn voor spotters.

20230116_213636_2 by Alan Jockmans, on Flickr

Een setje elegante I2 rijtuigen van LS Models. Prachtige wagons! Heeft iemand een idee waar ik meer info kan vinden over internationale treinsamenstellingen uit begin jaren 60 waarin deze werden ingezet?

20230116_213402_2 by Alan Jockmans, on Flickr

Let niet teveel op het groen op de achtergrond, ik heb in Rijswijk wat MBR bomen gekocht die ik in de isolatieplaat geprikt heb, maar er moet nog heel wat gebeuren voor ik me echt op het groen van deze baan ga zetten. Het oogt wel leuk.
Modelbouw is een kunst