Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

voiture vru gril express ls models

Gestart door treinvirus, 31 december 2018, 15:45:30 PM


treinvirus

beste Eddy
bedankt voor deze informatie maar zonder foto is het onmogelijk om de juiste plaats te vinden....
kan je me een mailtje sturen met een foto  waar je ook de juiste bogie kan op zien . Er zijn twee grill express logo's één aan iedere kant  (alsook B logo's) :een kleintje en een groot en op de vier bogies zelf zijn telkens (bovenaan) twee gaatjes aan één kant ( kant naar de buitenzijde wagons). Past dit deeltje in één dezer gaatjes?
Is er zo maar één deeltje of zijn er meer ???
bedankt voor uw reaktie
Dirk
 

treinvirus

Topartikel in het Frans met foto's ... Kon alles uitvergroten en plots zag ik het licht!!! Het deeltje was zichtbaar op een bogie!! Ik ben nu een gelukkig man en dus bedankt voor de link😃😃 juist nog een berichtje van Eddy à u b om te bevestigen dat er maar aan een kant zo'n deeltje zit daar de foto's maar een kant van de wagon tonen. Sorry om iedereen te vervelen met al mijn vragen maar misschien lukt het me nu wel om zelf foto's te plaatsen indien nodig 😏 Nog eens dank Dirk
 

edemul

Inderdaad Dirk er is maar een deeltje.
Het bevindt zich langs de kant met het grootste logo.

Mvg,

Eddy.