Loebaske ( en andere ) 22 jaar jonger...

Gestart door Val-Rikard, 30 december 2018, 19:56:34 PM

Val-Rikard


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Een aantal gekende gezichten zien er plots heel jong uit.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

Loebaske heb ik natuurlijk herkend en wellicht ook Jean Herckens. De man met de volle baard komt mij ook bekend voor , al zou ik niet weten wie hij is. Je kon toen ook nog a volonté roken in een publiek lokaal !! De oude monitor is ook best grappig. Al bij al was de GRA in 1997 op zijn tijd voorruit.Leuke opname!!

loebaske

#5
Miljaar Rik, waar heb jij dat uitgehaald en uw mooi tandrad baantje...
Jongens waar is die tijd...
oH en men persmap dat ik ingekaderd had (was ik de voorloper voor de talloze beurzen in ons land, beetje stoefen mag ook  :D :D :D )

Enne bedankt voor de complimenten, legde toen al de lat hoog, wel niet meer vergelijkbaar wat ik nu uit mijn mouw schud en wat Koen, Rik boven water toveren... en andere....
Was een goed broeikot voor de toekomst en al min of meer blokrijden ....

Kan nog uren vertellen...wie de Heer Verborgh niet kende, hij was er ook

renstimpie


modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Jef

Mooi om te zien! Werd wel veel gerookt in die tijd...
Tuut zei de trein en de statie vertok.

trainspottingjr

Ook lijk ik in het begin van het fragment Kristof Van Biervliet te herkennen met zijn gezin

Maar wat was het toen al een mooie tijd en de eerste digitale stappen waren gezet.

Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Metpetergaathetbeter

en Loebas had toen even veel haar als nu  ;)

Paulogic

Foutje op 5:56 = met de camera POK tegen de lamp... zo herkenbaar.
mvg,
Paul(ogic)

loebaske


Dat heeft hij weer gezien zenne, kon het lampje recht zetten... ;)

Metpetergaathetbeter

even plagen hé, leuk document met mensen die ons ondertss ontvallen  zijn !  :-\

Paulogic

#14
Wacht maar... sebiet wat foto's in uwe mailbox. Screencaptures van Den Eric !

Op bestelling verkrijgbaar bij ondergetekende, tegen een hoge prijs wegens horrorfoto's  whoehahaha

Aan RIK... mooie film van lang geleden. En ja sommige mensen zijn er spijtig genoeg al niet meer.
mvg,
Paul(ogic)