Nürnberger spielwarenmesse?

Gestart door Peter, 29 december 2018, 09:59:13 AM

Michiel

Luc, laat je de letter 'N' ook af en toe vallen in de gesprekken? Wie weet ligt er in een of ander hoek nog iets Belgisch in deze schaal. Laat de producenten maar weten dat er bij Belgische N echt wel potentieel is voor omschildermodellen. We zijn snel tevreden. ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Jurgen

Door Van Biervliet wordt het toch nog moeilijk voor mijn budget.

De reeksen 22, 23, 25 en 25.5 zijn zowat de lievelingetjes van mezelf en laat ze nu net varianten maken die perfect in mijn beoogde tijdperk vallen.

De duikbril is ook perfect bruikbaar tussen 1995 en 2005, dus die zou ik wel willen hebben.

Roco heeft ook enkele goederenwagens die ik kan gebruiken, Jouef komt met een rongenwagen.

En tot slot hebben we dan nog de reeks 80 van Piko. Ik heb er nog geen, dus deze is ook meer dan welkom.

Dan denk ik zelfs nog niet aan de modellen van vorig jaar die nog niet uitgeleverd werden en in bestelling staan.


Misschien vanavond toch eens mijn kans wagen met Euromillions.  ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Rocky rail brengt een prachtige wagen voor het vervoer van vloeibaar staal in verschillende uitvoeingen
Ziet er super uit maar ik vermoed dat de prijs ook........ :-[ zal zijn
Er staat een foto op het Duitse DSO forum
Met vriendelijke groeten
Peter

oebr

ziet er inderdaad tof uit.
Wordt het toch nog een duur jaar  8)
Bedankt Peter en Ralf voor de melding.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Rangeerduivel

Citaat van: Jurgen op 01 februari 2019, 10:43:16 AM
Misschien vanavond toch eens mijn kans wagen met Euromillions.  ::)

Spaar je de moeite, ik heb net het winnende lot gekocht!  ;D ;D ;D

;)

SuSke

Citaat van: Rangeerduivel op 01 februari 2019, 11:57:41 AM
Citaat van: Jurgen op 01 februari 2019, 10:43:16 AM
Misschien vanavond toch eens mijn kans wagen met Euromillions.  ::)

Spaar je de moeite, ik heb net het winnende lot gekocht!  ;D ;D ;D

;)

Nu nog hopen dat ze de nummers van je lotje willen trekken zeker  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: Peter op 01 februari 2019, 11:15:19 AM
Rocky rail brengt een prachtige wagen voor het vervoer van vloeibaar staal in verschillende uitvoeingen
Ziet er super uit maar ik vermoed dat de prijs ook........ :-[ zal zijn
Er staat een foto op het Duitse DSO forum
Uit de mond van Paul hoorde ik een prijsklasse vergelijkbaar met een locomotief...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Kunnen die kantelen misschien, allé als er zo prijskaartje aanhangt...

Het zal bij deze twee blijven...en made in Belgium




SuSke

Citaat van: loebaske op 01 februari 2019, 13:53:05 PM

Kunnen die kantelen misschien, allé als er zo prijskaartje aanhangt...


Er loopt dan misschien ook ruw ijzer uit  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ceuleer


SirGresley

Is die Torpedowagen niet die van de club van Kinkempois?
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

loebaske


Yep ALAF, normaal waren er geen meer en heeft (doeme kan op zijn naam niet komen) X er nog twee gemaakt voor me, de matrijzen bestaan niet meer, waren tot op de draad versleten...

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

mark7758

Je bedoelt ATF Kinkempois. Die club zou er ooit mee komen. Maar helaas is er (Nog) niet van gekomen.
Diverse mensen (schijnen/zijn ) er mee bezig te zijn.

Ja ik ben erg voorzichtig met mijn uitspraken.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Peter

Inderdaad, gemaakt door onze goede vriend Stefan, die nog een paar andere prachtige
dingen heeft gemaakt
Met vriendelijke groeten
Peter