Kerst- en Nieuwjaarswensen

Gestart door AFB, 19 december 2018, 15:52:32 PM

Michael

Voor u allen, een gezond en gelukkig 2019.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

just4fun

Ook van mijn kant de allerbeste dromen voor 2019 die voor jullie uit mogen komen!
Paul


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


doomslu

Het allerbeste in 2019 voor alle forumleden, een goede gezondheid en vooral veel modelbouwplezier!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald

Allemaal de beste wensen voor 2019!!

evan

De oprechte beste wensen voor het nieuwe 2019 met bovenal een goede gezondheid en veel hobbyplezier!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

wilgo

de Beste wensen voor het nieuwe jaar en vooral een goede gezondheid

railrunner

Via dit medium zou ik iedereen hier een fijn, sprankelend en vooral een gezond 2019 willen toewensen.

755philippe

Beste wensen voor 2019 gewenst en veel modelbouwplezier. :)
Mvg

755philippe

loebaske


Wens iedereen voor 2019 een portie gezondheid, geluk, bouwplezier en al wat je wenst...

Rangeerduivel



Beste wensen vanuit het frisse maar zonnige Italie, waar "Natale" zeer intens gevierd wordt

;)

Rangeerduivel

Heb net via PM de opmerking gekregen dat het raar aanvoelt om nieuwjaarswensen te sturen net onder een post van wijlen Loebaske...(ik zal verder geen namen noemen)
Doch mensen die zich daardoor gechokeerd voelen kunnen gerust zijn, ik bedoel hier niets verkeerds mee, ik had enkel de zoekfunktie van het forum gebruikt voor "Kerst en nieuwjaarswensen"
En die zijn gemeend, zonder bijbedoelingen dus...
Enne...ik mis ons aller vriend Eric ook! :(
Misschien een uitstekende gelegenheid om nog eens aan hem te denken... :-\

;)

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Tothebeach

#44

Met een kleine terugblik :)

Groet,
michel