Vitrains reeks 16

Gestart door Peter, 08 december 2018, 17:44:16 PM

Michael

Citaat van: Michael op 24 december 2018, 18:11:46 PM
Ik heb vorige week een 1601 vitrains gekocht in Aken, vandaag voorzien van een decoder en op de rollenbank even ingereden, meteen ook de laatste vitrains, als je piko, ls models, VBV ed gewend ben wat is die vitrains dan een herrie bak. Jammer.

Mijne heren ik praat niet over deze aankoop na het rijden van tig uren , nee ik praat over een lok nieuw uit doos, decoder erin en dan inrijden op een rollenbank, het lijkt inderdaad op een heel oude koffie molen en mijn conclusie is éénmaal maar nooit meer, diezelfde dag heb ik een piko 57570 benelux trein stel ook nieuw uit doos, voorzien van een decoder en ook laten inrijden op de rollenbank, muisstil, dat is het verschil. Dus niet op mijn kap springen dat ze bij jullie zo mooi rijden dat zal allemaal wel maar is in mijn geval niet van toepassing.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

misschien dat smeren wat helpt wie weet hoeveel jaar die reeds doorbracht in die doos en misschien is die smering na een lange tijd in die doos een stille dood gestorven ?  :)

philippe_007

zijn de Vitrains modellen dan al zo oud ?


philippe_007

Tja, dan kan het logisch zijn dat een splinternieuwe uit de doos eerst een goeie beurt moet krijgen....

ceuleer

Ik heb hier meerdere locomotieven die meer dan 10 jaar hebben stil gestaan, en die doen het nog steeds perfect.
Mehano, roco, fleischmann, trix, geen enkel probleem....

philippe_007

Citaat van: ceuleer op 27 december 2018, 17:42:36 PM
Ik heb hier meerdere locomotieven die meer dan 10 jaar hebben stil gestaan, en die doen het nog steeds perfect.
Mehano, roco, fleischmann, trix, geen enkel probleem....

wat doen ze perfect? Stilstaan?  ;D ;D ;D ;D ;D 

Kon het niet laten, zo'n voorzet :-)