Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Digitale koppeling van Roco

Gestart door belair, 05 september 2006, 21:52:38 PM

belair

Hallo Klaas,
Met uw tekening zal het uitgeklaard worden denk ik. Op 3 zit een groene draad en de extra korte draad is wat mijn vrouw zegt paars (volgens jullie violet dan).

@INFO
citaat:
Volgens mij ben je niet alleen kleurenblind.
De kleuren zijn GROEN en BLAUW

Wat bedoel je dan?
Luc

Gerolf

Info bedoelt dat je de koppeling moet aansluiten aan de groene en de blauwe draad. De paarse/violette dient, in combinatie met de blauwe gemeenschappelijke, voor nog een andere extra functie (cabineverlichting of dergelijke)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

INFO

citaat:
Geplaatst door belair

Hallo Klaas,
Met uw tekening zal het uitgeklaard worden denk ik. Op 3 zit een groene draad en de extra korte draad is wat mijn vrouw zegt paars (volgens jullie violet dan).

@INFO
citaat:
Volgens mij ben je niet alleen kleurenblind.
De kleuren zijn GROEN en BLAUW

Wat bedoel je dan?
Luc



Luc,

Wat ik bedoel is dit.
Volgens de beschrijving van de decoder.
citaat:
F1 Sonderfunktion Digitalkupplung


Moet de digitalkoppeling op functie nummer 1 (F1)

De kleur welke bij deze functie hoort is GROEN

De gemeenschappelijke retour is BLAUW

Violet of paars is functie F2, en deze heeft niet genoeg vermogen om de koppeling te laten werken. Duidelijker kan ik het echt niet uitleggen.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

belair

Bedankt INFO, dat is duidelijk genoeg. Zelfs voor een leek als ik.
Luc

renstimpie

In MSM nr ??? staat er een artikel van Guy Van Meroye.  Hij heeft in een 260016 twee koppeling van KRois modell ingebouwd.  Als ik me niet vergis (en ik kijk dit vanavond nog na)  staat deze op F1 en F2.

Tim