Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

59+M2

Gestart door Dirky, 19 november 2018, 21:46:07 PM

Dirky

Het idee voor deze 59 set is van één specifieke klant gekomen, jaren terug. Maar 'k ben ervan overtuigd dat er meerdere bestellingen zullen volgen. Voor de M2's is er al meer vraag...

En die ene klant heeft alvast meer Belgisch materiaal besteld om na de 59 te bouwen. Ik denk dat ik wel een tijdje zoet zal zijn...

(En alles komt zeker ook beschikbaar voor spoor II, voor mijn tuinbaan  :))

evan

Citaat van: Dirky op 05 februari 2020, 13:39:07 PM


(En alles komt zeker ook beschikbaar voor spoor II, voor mijn tuinbaan  :))

;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Jurgen

Ok, er is geen haast bij. Helaas is spoor 1 voor mij te groot, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet van kan genieten.

Een spoor 1 treffen heb ik nog nooit bezocht, net omdat het voor mij een te grote schaal is en er vooral buitenlands materieel te zien is. Ik heb het meer voor de Belgische Spoorwegen waardoor ik op zo'n spoor 1 treffen weinig kan doen, helaas.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Dirky

eerste meters gereden op enkele meter spoor, zij het dan wel nog op LIPO-power...

IMG_20200211_095216 by Dirky dyniMo, on Flickr

koolborsteltjes voor stroomafname op de wielen zijn onderweg.

Dirky

De laatste versie van de M2-bogie-zijkanten is OK. Op de foto zijn de printlaagjes duidelijk te zien. In 't echt valt het best mee en storen ze niet. Met een laagje grondverf gaat er teveel detail verloren.

IMG_20200401_162749_resized_20200401_042821874 by Dirky dyniMo, on Flickr

vyncky

Netjes!

Benieuwd naar het vervolg! ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Ik vind die "streepkes" echt niet storend Dirk, 8)

;)