Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Alweer een nieuwe: Paul Peeters

Gestart door Paul Peeters, 23 oktober 2018, 13:15:35 PM

doomslu

In nummer 179 (april), de baan Langental en in 181 (juni) ging het over de betoncentrale op zijn baan in 182 ging het over een fabriek en houtzagerij.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Hah! Die artikels zijn me wél bekend. Blij de man achter deze baan hier te ontmoeten.  :D  Nogmaals welkom!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

railrunner

#17
Citaat van: Rangeerduivel op 23 oktober 2018, 13:27:30 PM
Haha!
Ne keer ne Peeters die niet in het Antwerpse woont... :) ;D

Welkom op het forum Paul

;)

Hij heeft nochthans jaar en dag in het Antwerpse gewoond.  Zelfs op een 500 meter van mijn deur in Schoten.  Daar waar je gewoond hebt, is het totaal onherkenbaar geworden. 

Blij je hier te zien Paul, wie heeft jou kunnen overhalen om lid te worden op dit forum?  Het is dankzij jouw werk zo'n 20 jaar terug dat de microbe voor schaal N uitgebroken is ;).  En nog steeds niet genezen. 

Ik ken Paul al jaar en dag als een grootmeester in gedetailleerde scenery met zeer prachtige banen, geweatherde wagons en locs.  Naast de beschreven N-baan in MSM (over de jaren heen de bouw ervan live kunnen volgen) heeft Paul nog een fantastisch knap baantje thuis, maar dan in HOe. Zeer indrukwekkend!

In ieder geval welkom hier!

Gerolf

Ook van mij (opnieuw) heel erg welkom op ons forum, man !
Er zit hier een ferme kern N-spoorders, jij bent (zoals al geschreven) een prima aanwinst  8)

Citaat van: railrunner op 24 oktober 2018, 00:15:55 AMwie heeft jou kunnen overhalen om lid te worden op dit forum?

Ik pleit schuldig   ;D
Zeer toevallige ontmoeting op de MSKK-expo in Oostende,
   bleek hij achteraf "DE Paul Peeters" - een goeie vriend van mijn overleden broer te zijn,
      en zo voort ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw