Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 52

Gestart door Guy Van Meroye, 02 september 2006, 18:08:32 PM

Guy Van Meroye

Klik voor een voorproefje van MSM 52 eens op "volgend nummer" op het openingsblad van MSM, u zal aangenaam verrast worden...
Guy
 

ERVIN

#1
Euhh,bij mij gebeurt er niets.[:I]

Anarchy

#2
Ik zie ook niet echt iets speciaals

kasteel

#3
gewoon eens proberen met 'VOLGEND NUMMER'
JAn

ERVIN

#4
Haa,dat is dat baantje in schaal O.
Is wel leuk om naar te kijken,maar die dieselloc,maakt die geen raar geluid???[:I]

GeM

#5
maaaachtig mooi [^]
de makers wezen in elk geval gewaarschuwd : ik kom enige tijd op de baan kwijlen tijdens de expo... [:p]
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

Tom

#6
Hopelijk wordt dit vervolgd en de website onderhouden, en mmischien ooit eens een digitale versie van MSM voor de abonees.
Tom

argilla

#7
[:D][:D]prachtig ik zie 52 met spanning tegemoet. En wat betreft die nieuwe aanwist van de webstek : top !!!
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

factageklerk

#8
voor herhaling vatbaar [;)]
 

janjozef

#9
er zullen er enkele gelukkig zijn.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

#10
Het zal voor morgen zijn Zeker.
Tom

Rochevalien

#11
Dit lijkt mij een ??nmalige gebeurtenis of moet nu iedereen een filmpje maken van zijn baan als die in MSM gaat komen??? Wat w?l leuk zou zijn is als de redaktie een beetje zou loslaten wat er in het volgend nummer gaat verschijnen,onder voorbehoud natuurlijk[;)]
Dat doen ze in de Voie Libre namelijk ook.

Gerrit

janjozef

#12
Moet MSM in alles een afspiegeling worden van iets frans, van dat hebben we in Belgi? al meer als genoeg.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

modelbaanHO

#13
Er zijn verschillende tijdschriften die een 'preview' geven van het volgende nummer o.a. railhobby en Miba. 't Zijn dus niet alleen de Fransen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

argilla

#14
Subliem....prachtig ne dikke kus voor de redaktie [:p] tenmiste als de "meisjes" der ook zijn ( hihihihii)[:)]
Mechelen de hoogmis van de modelspoorwegbouw in de Benelux.
En dat in twee dagen ???
Zal misschien vragen aan Guy ofte hij geen grasveldje maakt kunnen we ons tentje derbij zetten, zodat we twee dagen lekker kunnen drippen en kwijlen van al dat moois, inkom met een tweedagen tiket ( of bestaat dit "nog" niet ??)

Proficiat !!!
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15