Tentoonstelling in Edegem

Gestart door Klaas Zondervan, 18 oktober 2018, 21:51:42 PM

Klaas Zondervan

Was hier al aandacht besteed aan de tentoonstelling van MTD treinenclub komend weekend? Bij dezen dan.
http://mtdtreinenclub.be/over/tentoonstelling/index.html

Ik sta in de startblokken om er heen te gaan met mijn spoorbaantje "Without".

renstimpie


loebaske


Ben er ook aanwezig, met een demo standje, wat zitten knoeien  ;)

Gerolf

#3
Ik zal (uiteraard) er ook zijn, met een koffer: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,26188.0.html

Voor wie de kleine valies niet vindt: Vanaf de inkom gezien net voorbij het hele grote Vaerwegh Dock  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Geert

Ik ga ook, zaterdag of zondag weet ik nog niet. Ik hoop Klaas eens te ontmoeten ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

loebaske


SuSke

bwaa, weet niet of ik het wel interessant genoeg vindt  ;) ;) ;)

Ik sta er ook met "Den Overslag" die een klein beetje verder staat. En je kan er niet naast kijken (naast de baan hé).
Tot dit weekend ergens op zaterdag of op zondag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

We komen jullie zondag pesten  :)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Werner

Expeditie is gepland. Dank je voor de kaart op de MTD webpagina: m'n zoekwerk brengt me naar dezelfde locatie.

"Parklaan 161 Edegem" kent de routeplanner van De Lijn niet, maar met een omweg via Google Maps de locatie gevonden. Bus 32 richting Edegem, halte 102930 "Edegem Kerk", en halte 103520 aan de overkant richting Antwerpen. Blijkbaar de eerste halte op grondgebied Edegem van die lijn.
H0, 2-rail analoog, grotendeels Belgisch.
Mijn broncode: wat niet is getest, werkt niet; wat niet werkt, is niet getest geweest.

SuSke

klopt helemaal Werner.
Je bent welkom.

En de bende van Samuel is even welkom.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

renstimpie

vanmorgen langsgeweest...en het is een mooie tentoonstelling.  Mooie gastbanen!  Foto's volgen... ;)
Tim

BC911

Deze middag even langsgeweest, en inderdaad mooie banen gezien in verschillende schalen.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

mahtoska1

Staat de Z baan van MTD er ook?

loebaske

Absolut, was een gezellige sfeer vandaag, morgen wat verder knoeien aan het mini diorama...