Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

in de schoenen...

Gestart door dani, 27 september 2018, 16:06:05 PM

dani

Jawel, dank voor de lovende woorden heren.
En in die "zee" van plaats zou ik op termijn batterijen willen installeren.  (ook extra gewicht voor goeie grip).

@Raf: dat zijn inderdaad  " filament LED" staafjes.   ZIjn tegenwoordig ook bij de "iebee-sjienees" te koop...

De warmwitte betaalde ik 80 cent voor 5 stuks...

https://www.benl.ebay.be/itm/Super-Bright-5Pcs-Set-COB-LED-Candle-Light-Source-Filament-Bulb-Lighting-51BD/253749325042?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649


@Paul: inderdaad hij lijkt op Barabas...   Dat meisje is een toevallige liftster.   Hopelijk komt daar geen "me-too"tje van
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Paulogic

Citaat van: dani op 06 november 2018, 14:11:57 PM
@Paul: inderdaad hij lijkt op Barabas...   Dat meisje is een toevallige liftster.   Hopelijk komt daar geen "me-too"tje van

Bedoel je een "Me TOET TOET" je ???  ;D
mvg,
Paul(ogic)

raf

dani bedankt voor de link
zo te zien is het een led die daar in zit en die buisje een soort van fluo vulling of zo iets
maar misschien wel een idee om deze onder een overkapping te zetten als tl lampen

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

het zijn effectief een aantal micro LEDjes op een staafje en de gele "jas" is gewoon een soort van silicone rubber of zo .

Het zijn filament LEDs  maar dan  "van de goeiekoop".   Zouden zeker als  TL lamp kunnen doorgaan op een H0 layout !
De lengte van een segmentje is ongeveer 2,4 cm  (zonder de aansluitdraadjes)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.