Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

me voil

Gestart door poco loco, 31 augustus 2006, 12:44:24 PM

poco loco

Luc De Vos, 46, Antwerpen-zuid. 1 zoon, die de passie heeft doen oplaaien. Al 20 jaar maritiem verkeersleider voor de begeleiding van de scheepvaart op de westerschelde. Heb nochthans geen enkele affectie met "boten". Met treintjes des te meer: gefascineerd sinds ik als 7-jarige op vakantie met mijn bomma in Beieren een stoomloc door de bossen zag razen (ik zie hem NOG!). Als nitwit in grootspoor en model nochthans, heb ik me een jaar geleden pas, vol overgave (zeg maar: manisch) op de studie van NMBS en treintafeltechnieken gestort (en ALLE MSM's gekocht o.a.). Als modelspoorders in te delen zijn in "artisten" en "techneuten", zit ik in de eerste groep. Waarheidsgetrouwheid zal hoog in't vaandel staan. Van ellentrik ken ik nix en dat zie ik, omdat de plannen nogal euh, groots zijn (zie 'sporenplannen'), momenteel als een PROBLEEM (maar:"with a little help from the forum"...). Aan enthousiasme geen gebrek! Gegroet, luc.

Tom

Welkom op het forum Luc, en heel veel plezier toegewenst.
Tom

Kedeng Kedeng

Eindelijk is een bv!!!
Welkom luc De vos, & doe de groeten aan de anderen leden van Gorki [;)]

Jean


Enig idee wat 'poco loco' betekent, Luc?


groet,
Jean

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Jean_Hoogstad


Enig idee wat 'poco loco' betekent, Luc?


Luc is een beetje zotjes

Johnnytrein

Poco loco, Als jij van het zuid bent weet je dan ook dat er in miniatuurstad (hangar 15) een treinclub gehuisvest is. Vergadering op woensdag avond vanaf 20 u. Ook op zondag namiddag kan je daar terecht.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

poco loco

CiteerGeplaatst door Jean_Hoogstad


Enig idee wat 'poco loco' betekent, Luc?


groet,
Jean

Reken maar van yes[:D][:D][:D]!!
luc

poco loco

Bedankt Johnnytrein, ooit al ergens iets over gelezen, maar die zijn dan toch z??r discreet bezig. Zal eens een kijkje gaan nemen.
groet, luc.

loebaske

Welkom Poco Loco, we weten al het ??n en ander van jou, de rest vinden we wel als je hier uw persoonlijk profiel aanmaakt....

Groetjes

poco loco

citaat:
Geplaatst door loebaske

als je hier uw persoonlijk profiel aanmaakt....


---------------------------------------------------

Huh? Waar moeten er allemaal nog profielen aangemaakt worden??
Alle gegevens zijn toch aanwezig, dacht ik zo??

wisselstromer

poco loco is bij ons in aarschot een striptease bar [:D]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

loebaske

Poco, in deze rubriek staat de topict "profiel" en daar kun je uw gevens nalaten voor de forum leden, hetgeen jij heb gedaan was voor te kunnen aanlogen op dit forum.

Groetjes
Eric

poco loco

citaat:
Geplaatst door loebaske

Poco, in deze rubriek staat de topict "profiel" en daar kun je uw gevens nalaten voor de forum leden, hetgeen jij heb gedaan was voor te kunnen aanlogen op dit forum.

Groetjes
Eric



U holt achter de feiten: ook dat was gebeurd...
Groet, luc.

glamo

ook vanuit west-vlaanderen hartelijk welkom.
poco loco is trouwens een chips fabriek in roeselare.

mvg kurt
 

bartie

...en een caf? in Duffel.[:D]

Welkom op het forum trouwens Luc.

Bart.