Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Rerun M6 LSModels

Gestart door Rangeerduivel, 23 september 2018, 22:37:55 PM

itchy

Citaat van: Rangeerduivel op 23 september 2018, 22:37:55 PM
Zopas een bericht ontvangen van een handelaar, mogelijkheid tot reservatie want er komt binnenkort een rerun van de begeerde M6'n van LSModels.
Was wel te verwachten vanwege het grote succes.
Er zijn ook nog andere intressante modellen aangekondigd...
De woekeraars met hun gelijknamige prijzen zullen weer een opdoffer krijgen! :P :P
https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=a6d5804a1e&attid=0.1&permmsgid=msg-f:1612421853662533013&th=1660792207a1d595&view=att&disp=safe
;)
zijn de LS prijzen reeds bekend? Reken maar niet meer op de 'bodemprijs' (alles is relatief, ik weet het) van de eerste uitgave nu want Classix is van het toneel verdwenen.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

SuSke

Prijzen zullen in de grootteorde van al hun nieuwe uitgaven liggen zeker. Lekker duur voor de nieuwkomer, maar het weze zo.
Zou ook liever hebben dat ze de beloofde dingen uitbrengen, maar dit is voor hen een manier om hun matrijzen te laten renderen (en waarschijnlijk een deel van de kosten van het failliet van Modern Gala te recupereren - iets wat je hen commercieel niet kan kwalijk nemen).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

itchy

Citaat van: SuSke op 24 september 2018, 20:33:50 PM
Prijzen zullen in de grootteorde van al hun nieuwe uitgaven liggen zeker.
Ik ben heel benieuwd...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

bellejt

prijs voorzien voor een set 2 wagons M6 = 110 euro

Rangeerduivel

#19
Citaat van: bellejt op 25 september 2018, 07:58:25 AM
prijs voorzien voor een set 2 wagons M6 = 110 euro
ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar hoop wel dat je gelijk krijgt Johnny!
Al hecht ik meer geloof aan de bewering van Itchy
Citaat van: itchy op 24 september 2018, 20:24:31 PM
zijn de LS prijzen reeds bekend? Reken maar niet meer op de 'bodemprijs' (alles is relatief, ik weet het) van de eerste uitgave nu want Classix is van het toneel verdwenen.
Doch wij moeten hier nu geen discussie over voeren, de toekomst zal het wel uitwijzen...

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bellejt op 25 september 2018, 07:58:25 AM
prijs voorzien voor een set 2 wagons M6 = 110 euro
  :-\quote] mocht het deze prijs zijn dan valt dat nog reuze mee, hoewel ik toch een zekere vrees heb dat het (veel) meer zal zijn ?

bellejt

kijk eens op lippe duitsland.Kan je voorintekenen. Trouwens mss eens google leren gebruiken :)

Metpetergaathetbeter

#22
Citaat van: bellejt op 25 september 2018, 12:29:04 PM
kijk eens op lippe duitsland.Kan je voorintekenen. Trouwens mss eens google leren gebruiken :)
ongetwijfeld zijn wij minder begaan met Googlen maar ik zag dan weer wel dat ging om een ACversie van de vorige uitgave(s)

Metpetergaathetbeter

trouwens heb ik een aantal setjes dubbel om aan 3 samenstellingen te komen (misschien dat iemand in de toekomst ruilen wil (bijna niet uit de doos geweest) over de prijs geraken we het wel eens, anders heb ik nog LS,Rivarossi zaken die gezocht worden dubbel


met die set van wagons met 200km/u heb ik principe een 1ste klasse te veel,misschien ruilen met een 2de kl rijtuig van die nieuwe(we komen wel tot een vergelijk)


Rangeerduivel

#25
Citaat van: mardig23 op 30 september 2018, 23:39:15 PM
De flyer voor de Reruns:

https://www.lsmodels.com/mailing/pdf/Folder%20RBe%2044%20-%20M6%20-%20Railtour.pdf?idU=3

De correcte prijszetting laat voorlopig nog op zich wachten, maar om als voorbeeld te stellen;
set 43013 (3 rijtuigen dc waarvan 1 stuurstand) = +/-240€
set 43006 (3 rijtuigen dc waarvan 1 eersteklas) = +/-160€
Prijzen zijn bij benadering opgegeven door degene waar ik ze besteld heb

@ Mardig; Hij meende ze ook tegen het eind van het jaar te kunnen leveren...maar 't is LSm hé!

;)

mardig23

Ik heb ze een tijdje geleden bij Lippe zien staan voor Pre-order.

Dat was 3 rail,

Set van 3 met eerste klasse was 179€
Set van 3 met stuurstand was 268€

Die prijzen zullen dus best wel kunnen kloppen, Rudy.

Het rare is dat ze de prijzen wel hebben verwijderd, en nu staat er "prijs volgt".
Ik heb zo een diepbruin vermoeden dat we die dit jaar niet meer gaan zien ;)

Mvg Karl