Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Rien ne se passe... (1:76 en 1:87)

Gestart door Tothebeach, 21 september 2018, 14:06:41 PM

Tothebeach

Citaat van: Tothebeach op 20 februari 2020, 09:36:31 AM
Het ligt nu even stil vanwege een tussenprojectje (een opdrachtje van buitenaf), maar na maart gaan we weer vrolijk verder.

En zie daar, het projectje is gereed:








Ik kan dus weer even aan de slag aan mijn eigen baantje, zij het dat er nog wat struikjes in opdracht gedraaid moeten worden.....
Maar die kan ik zelf ook weer goed gebruiken :D

Groet,
Michel

sdz1976

De mexicaanse sfeer zit er al helemaal in  ;D ;D


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Tothebeach

 :D
Dan is dat tenminste gelukt

Groet,
Michel

Tothebeach

Weer even verder in Noord Frankrijk:

(Foto is genomen met daglicht)
Wat begrasd, wat onkruid geplaatst en het schuurtje achter ingericht. Nu nog struikjes plaatsen en ook deze module is dan af. Dan mag ik mij eens gaan buigen over de achtergrond en enkele cassettes om de boel te kunnen laten rijden.

Groet,
Michel

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Tothebeach

Dank jullie wel.
En hopelijk live te aanschouwen in oktober.

Groet,
Michel

steamdriven

Michel, heel veel respect voor dit ingetogen tafereel. Less is more wordt hier weer eens duidelijk bewezen. Knap!

Om één of andere reden moet ik bij deze baan steeds aan iets raars denken: koude, klamme huizen met vochtige schimmelmuren...  ;)
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Tothebeach

Hoi Bart,

Dank voor je reactie. Het less is more principe is in dit geval vrij makkelijk. Ik ben niet veel ruimte (2 modules 80x30cm) dus ik was al blij dat ik er iets op kwijt kon :).

Citaat van: steamdriven op 17 april 2020, 17:48:59 PM
Om één of andere reden moet ik bij deze baan steeds aan iets raars denken: koude, klamme huizen met vochtige schimmelmuren...  ;)
Dit vind ik een enorm compliment, dankjewel.

Groet,
Michel

mahtoska1

Dit is inderdaad zeer sfeervol.

Tothebeach

Ondertussen nog een laatste gebouwtje toegevoegd. ik had geen zin in hout stapelen, dus had ik dit tot het laatst toe uitgesteld:




Op deze foto staat het gebouwtje nog los.

Groet,
Michel

mahtoska1


Tothebeach

Dankjewel,

Ik ben de boel aan het opruimen voor een volgend project, en toen kwam ik deze nog tegen. Gemaakt van wat afvalstyreen:

Ik ben de muis nog vergeten, zie ik nu.

Groet,
Michel

Tothebeach

De kleine details die het geheel zo leuk maken. Afgelopen weekeinde is de bevolking gearriveerd. Ze staan te wachten totdat het café opengaat. Ondertussen komt er vanuit de bosjes een trein aantuffen.





Groet,
Michel