Rien ne se passe... (1:76 en 1:87)

Gestart door Tothebeach, 21 september 2018, 14:06:41 PM

Kautenbach

....pot......ketel..........

;D we gaan jullie samen toch over 2 weken aan t werk zien..... ;) ;D

Het is leuk om samen te doen.... werkt verslavend, drijft de sfeer op 8)

En, mooi baantje Michel, alles zelfbouw, heel fraai

Stedahult

Das geen werk Wim, das professioneel ouwenelen!

;D
Mvh. Steef

Tothebeach

 ;D


Wim wilt ons graag betrokken houden. De vorige keren heeft hij zo moeten leuren om met hem mee te gaan. Nu hebben we allemaal een aandeel, de één draait wat schroeven aan, de ander bouwt een huisje. Zo lijkt het net alsof we het samen doen en zijn we meer gemotiveerd om met Wim de beurzen af te lopen, is de gedachte. En wij trappen daar in.

En Wim heeft daar ervaring mee:

Ik heb geen één deelname gemist.  ;)

Groet,
Michel

Kautenbach


Tothebeach

Gisteren, samen met een bezoekend kind, lekker aan het verven geweest. Met verdunde acryl op een A3-vel tot dit resultaat gekomen. Het idee is uitwerkbaar, maar het mag allemaal wel wat fijner.



Groet,
Michel

Paulogic

Van een kind kan je nog iets leren he...  :P
mvg,
Paul(ogic)

sdz1976

crimineel dat zomers weertje , echt knap  8) 8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Tothebeach

#157
@Paul: We hebben onlangs een boek gekocht (aanzienlijk goedkoper dan deze 'aanbieding'), waarin je eerst een opzet maakt met oliepastels om daar vervolgens met aquarelverf overheen te gaan. Met die techniek ben ik even aan het spelen gegaan. 't Was interessant, zou ik zeggen.



@Samuel: Met al dat gesomber buiten was ik wel toe aan iets vrolijks  :)

Groet,
Michel

Kautenbach

...Michel, van Gogh.....sfeervol ;)

Floris

Citaat van: Tothebeach op 20 maart 2020, 08:32:47 AM
Gisteren, samen met een bezoekend kind, lekker aan het verven geweest. Met verdunde acryl op een A3-vel tot dit resultaat gekomen. Het idee is uitwerkbaar, maar het mag allemaal wel wat fijner.



Groet,
Michel
best wel cool eigenlijk. Inderdaad wat zachter/fijner maken maar t idee zit er goed in. Mocht je voor zoiets gaan (hoop t wel  8)) dan oogt t licht op de baan wel nog wat warm.

Tothebeach

@ Wim: het heeft er wel wat van hè?  ;)

@ Floris: Mijn idee voor de achtergrond heb ik hier wel even uitgewerkt, dus zoiets gaat het wel worden. Qua verlichting zal  er 6500K boven hangen, dus het wordt was grauwer. Deze foto is met gewoon zonlicht gemaakt (die was voor handen).

Groet,
michel

SuSke

6500K  en dan een beetje dimmen, dan wordt het helemaal grijs en grauw weer.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Tothebeach

@ Frans, Zoiets was wel de bedoeling, echt dimbare lampen met 6500k zijn wel moeilijk te vinden voor een aangenaam prijsje. Maar dmv afschermen hoop ik wel een dergelijk effect te hebben.
Het baantje is maar 30 cm diep, en de verlichting hangt er net iets voor, dus het moet mogelijk zijn.

Groet,
Michel

DFS


Cord

Een prachtig werkstuk... precies goed!
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing