Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Rien ne se passe... (1:76 en 1:87)

Gestart door Tothebeach, 21 september 2018, 14:06:41 PM

svvander

Knap onkruid.... mijne hof zou er jaloers op zijn!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Tothebeach

Citaat van: Dirky op 01 februari 2020, 20:55:44 PM
Citaat van: Tothebeach op 29 januari 2020, 11:28:53 AM
Zojuist de foto gevonden die mij inspireerde om dit baantje te maken ;)
[img]https://live.staticflickr.com/65535/49458977951_5286f415b4_z.jpg[/img width=400]

ware het niet van die vreemde electriciteitskabel, zou ik er ingetrapt zijn Michel  :D ;)

Die kabel moet nog geschilderd worden. Ik had deze ook nog niet moeten monteren, want nu zit ie soms danig in de weg. Maar ik vind het wel best :)

Dank voor alle complimenten. We gaan er weer mee verder.

Groet,
michel

Tothebeach

Wat gefröbel met wat sisal, fijn strooisel en verf: zuring

IMG_2846 by to_the_beach, on Flickr

Het beroerde is, dat je het niet ziet, als je de 'baan' (80x30cm) overziet. :-\

Groet,
Michel

SuSke

Is dat niet iets waar elke modelbouwer op een gegeven moment mee vecht: je ziet het niet maar we weten dat het er is  ;)

in ieder geval een mooi resultaat, zelfs al zie je het bijna niet.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Floris

YEAH zuring. Nu nog in een modderig kaalgemillimeterd weitje met een druilerige pony met slierterige natte manen erbij.

Tothebeach

Is in aanbouw :)



En bij de loods komt het ook wel goed:


Groet,
Michel

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mahtoska1

Modelbouw met grote M. Zeer inspirerend en ik zal zeker enkele zaken toepassen op mijn eigen baan.

Stedahult

Mvh. Steef


Tothebeach

#145
Dank jullie wel voor de complimenten. Het ligt nu even stil vanwege een tussenprojectje (een opdrachtje van buitenaf), maar na maart gaan we weer vrolijk verder.

Groet,
Michel

Kautenbach

 ::)....pompidompidom...?

Dat groen is wel gaaf hoor ;D


Kautenbach

 ;D ;D ;D....hahahaha, ..e gaan het zien ;D

Stedahult

Wim kan het weer niet alleen? Slavendrijver...
Mvh. Steef