Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Rien ne se passe... (1:76 en 1:87)

Gestart door Tothebeach, 21 september 2018, 14:06:41 PM

Tothebeach



Wat hokjes en een tankje gebouwd. Nu eerst de bedrading in orde maken en dan kan de opbouw echt beginnen.

Groet,
Michel

Gerolf

Erg mooi, proficiat !  8)
Maar toch: ik blijf de indruk hebben dat je te terughoudend bent voor het pannendak  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Floris

klopt, het dak is nog wat egaal. verder heerlijk!

Pierre

Groet Pierre.


Metpetergaathetbeter

dat was al eens eerder vernieuwd mogelijk geen geld voor handen om de rest op te knappen ! Knap  ;)

Kautenbach

Super, helemaal je muurschilderingen, dak, beetje vuiler misschien, maar.... vinnut zo al tof (schoorsteentje wel beetje zwarten😁)

henry


Metpetergaathetbeter

Citaat van: Kautenbach op 05 augustus 2019, 17:29:16 PM
(schoorsteentje wel beetje zwarten😁)
laat dat nu juist vernieuwd en geschilderd te zijn  ;)

Tothebeach

Citaat van: Gerolf op 05 augustus 2019, 10:28:15 AM
Maar toch: ik blijf de indruk hebben dat je te terughoudend bent voor het pannendak  ::)
Dat klopt, daar had ik ook nog niets aan gedaan. Ik neem het mee voor een volgende update.
En dan ook de toppen van de schoorsteentjes, Wim  :)

Dank voor alle complimenten!

Groet,
Michel

modelbaanHO

Sjiek gedaan.
Nouaillier heeft concurrentie !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Stedahult

Mvh. Steef

Tothebeach

De beste wensen voor het komende jaar!
Dit draadje was even helemaal weggezakt. Dat kwam deels ook door andere projectjes. Zo verscheen er een artikel van mij in de Voie libre


en werd ik aangenaam verrast door een publicatie in de Letrain van deze januari.


Ondertussen heb ik wat nutteloze gebouwtjes gebouwd (ik heb er geen doel voor maar het houdt de vingers soepel).


En afgelopen kerstvakantie zag ik wat tijd om aan de tweede module te gaan werken. Langzaam vordert het landschap en komt er sfeer in het geheel.




Als ik niet te erg wordt afgeleid door andere modelprojectjes en als ik een beetje door blijf frutten, dan is het geheel voor maart af. 
We zullen zien, het heeft geen haast :D

Groet,
michel


Kautenbach

Heel fraai geworden Michel, die daken ook.  ;D

En mooie kroon op je hobby werk, super

En die schoorsteen met die pijp op de loods, hoe hebbie dat gemaakt? Mooi ding

Succes met die afleidende tussendoor projectjes 8)

Tothebeach

#118
Dank je wel Wim. Die schoorsteen is niet meer dan een stukje plasticbuis (zeg lollystokjeformaat) met aluminiumfolie. Ontzettend kwetsbaar, maar wel leuk om te maken.

Citaat van: Kautenbach op 07 januari 2020, 20:56:40 PM
Succes met die afleidende tussendoor projectjes 8)
Doet me denken dat ik nog wat verf moet gaan kopen.... ::)

Groet,
Michel

Tothebeach

En weer een stapje verder, langzaam wordt het groen:



Groet,
Michel