Rien ne se passe... (1:76 en 1:87)

Gestart door Tothebeach, 21 september 2018, 14:06:41 PM

Robrecht

Die kasseiweg is echt goed gedaan :)
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Tothebeach

@Samuel: het tempo ligt er nu toch wel weer echt uit :)
@ Robrecht: Dank je wel. Het is allemaal gekrast in DAS-klei.

Weer een stukje verder en het einde komt in zicht. Nog wat gras en kleine plantjes moet ik toevoegen, daarna kunnen de struiken geplaatst worden. En natuurlijk nog een overwegbordje. Uiteindelijk zullen er nog wat populieren geplaatst worden, maar dat heeft nog even de tijd.





Naast de heesters die ik gemaakt heb, heb ik me ook even gewaagd aan bramen. Deze wil ik tussen de planten door gaan vlechten, of in bosjes bijeen plaatsen.



Groet,
michel

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DFS

Vooral die 2e foto vind ik al een knappe sfeer hebben

Tothebeach

Dank jullie wel. Afgelopen weekeinde kon ik maar weinig doen, maar door de week heen heb ik kleine stukjes kunnen verbeteren:





Nu had ik al heel enthousiast struikjes gemaakt, maar die passen qua kleur niet bij deze baan. Die mag ik dus opnieuw gaan maken. De vorige exemplaren gaan richting Marktplaats denk ik zo.

Groet,
Michel

loebaske


Ziet er al behoorlijk beter uit....doe zo verder  ;)

Kautenbach

Sfeervol, zo sfeerloos zeg maar, vinnut mooi ;)

Robrecht

:) Cool! De grasjes passen mooi samen.
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Tothebeach

@ Eric: ik begin weer even bij het begin  ;)

Afgelopen weekeinde maar eens een start gemaakt met de stationsmodule. Wat een gedoe zeg, rails leggen, rails aansluiten.... Maar dat is nu gedaan. Nu eerst de wissels aansluiten op een wisselmotor en het dashbord maken voor de bediening van de sporen en wissels. Geen idee hoe ik dat nog ga doen.



en nog een sfeer fotootje van de andere module:



Groet,
michel

Kautenbach

Gaaf en sfeervol project, ik zag op het Franse LR forum ook een toffe foto met een verlaten spoortje en daaropceen ouwe kolenbak overwoekerd met bramen, ;)

Tothebeach

#55
staat me iets van bij. Volgens mij kwam ik die tegen op Flickr ;)



Deze foto is overigens genomen aan de rechterkant van de module, waar op bovenstaande foto het donkere kolenbakje staat. De struikjes en bramen staan los.

groet,
michel



sdz1976

Sfeervol met grote S  8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1


Stedahult

Ja, het is een mooi landschapje zo.
Nu nog een lik zwart tegen dat schuim.
Mvh. Steef