Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Rien ne se passe... (1:76 en 1:87)

Gestart door Tothebeach, 21 september 2018, 14:06:41 PM

Tothebeach

20 jaar!!
Dat zou mijn werk niet geweest zijn, ik houd toch wel van iets meer inhoud in mijn werkzaamheden.
Al waren bij mij de laatste weken nu wel iet te gortig, nog 4 dagen en dan eindelijk vakantie.

Groet,
michel

Tothebeach

Komend weekeinde ben ik gevraagd 1 dag een demo te geven in Rijswijk tijdens de Modelspoordagen. In de Expertise Corner mag ik samen met twee anderen een Demo geven met behulp van het Auhagen Baukasten systeem. Gedrieën zullen we wat bouwen aan 1 modelletje, we zullen onze ervaringen delen, maar er moest ook wat te zien zijn. Zelf sta ik er op zondag, op vrijdag wandel ik er gewoon rond om eens te kijken.

Voor deze demo heb ik in de afgelopen weken een klein modelletje gebouwd als voorbeeld.










Ik moet nog wat kleine details toevoegen (het dak zit er nog niet op en een achterwand ontbreekt), maar dat gaat deze week nog wel lukken. Lijkt me leuk om eens op zo'n beurs een demo te geven. Ik ben benieuwd :)

Daarna ga ik maar eens een nieuw draadje starten. Ik heb weer wat plannetjes voor een nieuw baantje.

Groet,
Michel







Luc

Oufti!

Tothebeach

Gezellig, al hoop ik op nog iets meer mensen ;)
Maar ik kom zeker even buurten bij je baantje.

Groet,
Michel

Luc

Oufti!

SuSke

Ik en enkele clubgenoten lopen daar ook rond op zondag.
Maar dan zit jij net meer aan je demotafel... ???
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Tothebeach

Ik begrijp je niet helemaal, komende zondag ben ik er ik er wel, juist om de demo te geven.
Overigens de beschrijving van het bouwwerk staat even los van dit forum. Het is hier te vinden:
https://rangeerbanen.wordpress.com/2021/09/20/bks-van-auhagen-2/

Deel 3 wordt morgen gelanceerd. Ik ben deze nog aan het opzetten (en het gebouw is nog niet helemaal af)

Groet,
michel


SuSke

Fout gelezen Michel, dacht dat je zondag zou rondlopen en vrijdag demo's doen. Maar 't is inderdaad andersom.
We zien elkaar dan wel zondag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


Stedahult

Dat van die vingers weet je al.

@Frans Ger en ik hopen je zondag nog even te treffen.
Mvh. Steef

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Tothebeach

Vandaag even wezen kijken en het was heel gezellig. Onderwijl nog enkele banen daadwerkelijk gezien. En een Auhagenwrak gekocht, zodat ik zondag ook nog wat te doen heb.








Uitsnede uit een grotere foto



Groet,
michel

Tothebeach

Citaat van: Tothebeach op 14 april 2020, 08:34:24 AM
Citaat van: Tothebeach op 20 februari 2020, 09:36:31 AM
Het ligt nu even stil vanwege een tussenprojectje (een opdrachtje van buitenaf), maar na maart gaan we weer vrolijk verder.

En zie daar, het projectje is gereed:




En de bouw er van is nu ook te bewonderen in MSM 219!

Groet,
michel

Gerolf

Citaat van: Tothebeach op 26 november 2021, 16:29:35 PM
En de bouw er van is nu ook te bewonderen in MSM 219!

Ik heb het gezien, en het is inderdaad bewonderenswaardig  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

Prachtige huizen, mooie beschrijving  ;D