Ik heb zelfs na 10 jaar nog geen enkel probleem ervaren met mijn IB Rudy, dus ik herken dat niet.
Ik ga hier geen namen noemen om niemand in discrediet te brengen, maar heb ooit van een forumlid een IB overgenomen en na een tijdje begonnen de problemen al;
Slecht contact van de platte meer-aderige kabel die er in zit.
De IB viel steeds onverwacht uit tijdens het rijden, (ik rij manueel)
In den beginne was dat te verhelpen met een paar tikken tegen de IB, doch na een tijdje hielp ook dat niet meer.
Dus hem laten open maken door de technieker/electrieker van Amsac,(in principe KAN je de IB als leek niet openmaken,hij heeft daarvoor een speciale tool gemaakt), maar bleek dat dit eerder al gebeurd was, waarschijnlijk om dezelfde reden...!
De brave man heeft het euvel kunnen herstellen, doch kort daarna was het weer prijs, waarna ik de IB de deur heb uitgeschopt en vervangen door een ECOS...
Och allemaal fabeltjes wat je over de Intellibox zegt Rangeerduivel.
Ditzelfde verhaal heb ik ook reeds door anderen horen vertellen, en in fabeltjes geloof ik ook niet, tenzij ik ze zelf beleefd heb!

ECOS is veel te duur, zeker als je bijv via Koploper oid je baan gaat besturen.
Piet, dat de Ecos duurder (+/-630€) is dan de IB heb ik in een vorige post al vermeld, maar ik snap niet dat hij "duurder" zou worden als je koploper gebruikt...

Wij besturen onze modulebaan bij Amsac met een Ecos en Koploper, en dat werkt prima, de toeters of de bellen gebruiken wij indien nodig