Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Bomen, ik wou dat ik dat ook kon

Gestart door Peter, 11 september 2018, 15:49:44 PM

grove den

hallo Peter,

Die zien er goed uit...niks mis mee!

Jos

loebaske


Peter

#17
Eric, we hebben toch een goede leermeester gehad, of ben je dat soms vergeten.
Een herhalings kursus zou wel van pas komen, maar ik vrees dat Jos te weinig tijd heeft, en dat ik geen kandidaten meer zou vinden.
Met vriendelijke groeten
Peter

mardig23

Mvg Karl

loebaske


Das just Peter, binnenkort begin ik opnieuw de produktie van bomen en zullen die via men website te verkoop zijn  ;)

Michael

Peter knap boompje en ik ben wel in voor een herhaling workshop.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter

Het leuke is dat de materialen zoals de verschillende diktes van die groene staaldraad, de verschillende kleur vezels, lijm verven en strooimaterialen gemakkelijk te koop zijn. Enkel voor het MDF schuursel/fijn zaagsel en......geduld!! moet je zelf zorgen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky

'kan je wel een potteke MDF schuursel opsturen Peter. Als ik op de CNC frees hou ik het stof steeds bij... met de bedoeling van ooit boompjes te maken maar de tijd ontbreekt me wel...


Kautenbach

Is toch  mooi boompie geworden, Peter ;)

Pierre

Groet Pierre.


evan

Citaat van: Peter op 31 januari 2019, 11:28:32 AM
Eindelijk een boom afgeraakt. Is nog wel aan de kleine kant, maar alle begin is moeilijk hé

DSCN2007 by Peter Verlooy, on Flickr

Peter,

Probeer je ons nu in de maling te nemen met deze foto?   Dat is geen recente boom die je gemaakt hebt.  Lastig, ik heb een goed fotografisch geheugen en heb die foto al gezien rond de tijd van de workshop met Jos.  Als ik de EXIF data van de foto bekijk klopt m'n vermoeden blijkbaar.

Zoals Trump zou zeggen FAKE NEWS
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

is inderdaad al een tijdje geleden maar heb die wel zelf gemaakt he.
Maar als dat een probleem is verwijder ik mijn foto's wel
Met vriendelijke groeten
Peter

evan

Peter,

Dat moet je zelf weten, maar je plaatst een foto van een boom in aanbouw en vraagt achter commentaar.  Daarna plaats je een foto van een mooie boom van een ander niveau en techniek qua afwerking met een melding dat hij klaar is en het is dus verre van dezelfde boom. 

Hier zitten veel mensen op het forum met goede bedoelingen die je willen helpen en ook mensen die willen bijleren.  Op zulke manier speel je gewoon met hun voeten.





Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Robrecht

Kon het zijn dat Peter nog een laatste handeling deed aan een zelfbouw boom die hij al tijdje liggen had en dat hem deed beslissen dat de boom als 'af' bestempeld kon worden?

Ik voel een lichte spanning, het kan aan mij liggen...
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...