Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Opendeurdag AMSAC 7 oktober 2018 - 9u-14u

Gestart door OlivierV, 04 september 2018, 19:19:29 PM

Metpetergaathetbeter

in de bar had er moeten staan i.p.v aan de bar!  :)

marctje

Auto geladen, morgen op tijd vertrekken en een dagje treintjes rijden bij AMSAC. Ik hoop (ben er zeker van) dat er helpende handen zijn om te helpen opbouwen.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

liefhebber

Hoi,

Vandaag even langs geweest, het is daar altijd in orde.
Aangename babbel gehad met een van de standhouders.
ook een leuke aankoop gedaan. kortom het was top.

mvg
Peter

 

marctje

Vandaag leuke dag gehad met URHA, tof dat ik nog eens kon rijden. Veel lovende kritiek gekregen van de aanwezigen. En verschillende forumleden tegen gekomen.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

renstimpie

Vandaag een lange maar toffe dag achter de rug..  eerst naar Amsac tot een uur of 12!  Spaans baantje viel wel in de smaak en ineens zie je contactpunten in het midden.   Het bewijs dat er mooie dingen gemaakt kunnen worden.. met eender welke soort spoor!

DIORAMABOUWER

Citaat van: loebaske op 04 september 2018, 20:42:04 PM
Is IPMS Rudy en dat zijn kopers en geen rondlopers, tot nu toe was men grootste omzet op IMPS Hoboken en voor me telt omzet als je daar begrip voor heb....is natuurlijk niet vergelijkbaar met treinen, dat is tank, vliegtuig en ander geweld  ;)
En naar ik vernomen heb, aan het zeetje op de MSKK EXPO was de omzet ook niet slecht hé Eric!!☺
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

OlivierV

Fijn deze positieve reacties te mogen lezen en dat het gepresenteerde in de smaak viel!

Ondanks de mindere opkomst is het wel fijn dit te mogen lezen, ik neem het alvast mee naar de evaluatie vanavond.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan