Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De 9e Grote Modelspoorexpo 2018 te Leuven

Gestart door doomslu, 01 september 2018, 14:35:35 PM

Martin Welberg

Citaat van: doomslu op 29 oktober 2018, 08:47:39 AM
Citaat van: DIORAMABOUWER op 27 oktober 2018, 21:53:49 PM
Citaat van: doomslu op 27 oktober 2018, 14:24:44 PM
Ik heb ze ook alle 9 meegemaakt. De eerste als bezoeker. Toen ook voor het eerst een abonnement genomen (vanaf nummer 21 denk ik)

En nu nadenken hoe we van de 10e iets speciaals kunnen maken...
ik ook Luc, allemaal meegemaakt, 3x met de dioramawedstrijd en 2x met een baan.Heb jij niet alle nummers van MSM Luc?😕
Wees gerust, ik heb ondertussen wel alle nummers van MSM hoor.  ;)

Ik niet... :'(

renstimpie

Citaat van: OlivierV op 29 oktober 2018, 17:50:59 PM
Ik heb de beoordeling van de expo ook al ingevuld, allicht wel te merken aan mijn opmerking.  ::)

Ook braaf mijn mening gegeven.. :) 

Gerolf

Citaat van: renstimpie op 30 oktober 2018, 15:18:18 PM
Citaat van: OlivierV op 29 oktober 2018, 17:50:59 PM
Ik heb de beoordeling van de expo ook al ingevuld, allicht wel te merken aan mijn opmerking.  ::)

Ook braaf mijn mening gegeven.. :)

+1
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

ook deed ik een beoordeling, maar als deelnemer kon je niet echt alle antwoorden beantwoorden ! Of toch voelde ik dat zo aan

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 oktober 2018, 22:02:55 PM
ook deed ik een beoordeling, maar als deelnemer kon je niet echt alle antwoorden beantwoorden ! Of toch voelde ik dat zo aan
Ik hou er van als de deelnemers ook de expo beoordelen vanuit het standpunt van de bezoeker.
Ik stuur wellicht vandaag nog een mailtje naar alle deelnemers, met daarin een aangepaste enquête voor deelnemers.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 31 oktober 2018, 08:53:50 AM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 oktober 2018, 22:02:55 PM
ook deed ik een beoordeling, maar als deelnemer kon je niet echt alle antwoorden beantwoorden ! Of toch voelde ik dat zo aan
Ik hou er van als de deelnemers ook de expo beoordelen vanuit het standpunt van de bezoeker.
Ik stuur wellicht vandaag nog een mailtje naar alle deelnemers, met daarin een aangepaste enquête voor deelnemers.

Peter bedoelt waarschijnlijk de vrag(en) of het vlot ging aan de ingang en zo...
Ook toen wij af en toe naar de wagen moesten of een luchtje scheppen was te zien(of niet te zien) dat er, ondanks het hoge aantal bezoekers, geen overdrukte was aan de ingang, zelfs 's morgens bij aanvang viel het heel goed mee, waarschijnlijk dank zij de voorverkoop...
De zondag speelden ook de verkiezingen daar een rol in mijgedacht. :-\

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 31 oktober 2018, 10:57:31 AM


Peter bedoelt waarschijnlijk de vra(a)g(en) of het vlot ging aan de ingang en zo...
Ook toen wij af en toe naar de wagen moesten of een luchtje scheppen was te zien(of niet te zien) dat er, ondanks het hoge aantal bezoekers, geen overdrukte was aan de ingang, zelfs 's morgens bij aanvang viel het heel goed mee, waarschijnlijk dank zij de voorverkoop...
De zondag speelden ook de verkiezingen daar een rol in mijgedacht. :-\

met momenten is Rudy nagenoeg even geniaal als ik  ;D ;) met momenten !  ;)

philippe_007


D_Loc

Citaat van: philippe_007 op 07 november 2018, 17:53:45 PM
Hey Dirk,

Bedankt voor het filmpje van Puurs Museumbaan.
Mvg,
Philippe
Graag gedaan  ;)
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

DFS

Dirk,

Ook van deze kant een dikke merci voor de beelden!

Maarten

Nog wat mosterd na de maaltijd maar ik kon even nog geen plaatjes kwijt op mijn plaatjesstek. Nu dan alsnog wat sfeerplaatjes van wat ik gezien had in Leuven.
Ik heb me er weer prima vermaakt.

groet
Maarten









































met de groeten van Maarten

D_Loc

Ik heb mijn foto's van de minibaantjes wedstrijd op Flickr gezet, ze staan in dit album: https://flic.kr/s/aHsmT9UyPf
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

Ik heb er al enkele zien 'passeren'.
Mooie herinnering aan tijden toen dat nog kon...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *