Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

De 9e Grote Modelspoorexpo 2018 te Leuven

Gestart door doomslu, 01 september 2018, 14:35:35 PM

Koen

Citaat van: Val-Rikard op 15 oktober 2018, 15:20:19 PM
Nieuw RIMKOV filmpje deze keer met het origineel geluid.

https://youtu.be/yH9m3viJ828

Veel kijkgenot!

Groet, Rik

Fantastisch Rik!

Bedankt.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ceuleer

Citaat van: Val-Rikard op 15 oktober 2018, 15:20:19 PM
Nieuw RIMKOV filmpje deze keer met het origineel geluid.

Super ! Vooral het originele geluid maakt het filmpje top.
Ik vind het ook wel ok als winnaar.

MoVi

Hee dat is ook wat.
Die reserve kerktoren heb ik langs zien komen.
De volgende beurs wordt het dus een kerk met twee??

Ronald Visser.
(vergeet ze dan beide niet in/uit het folie te pakken....) :D
Ronald Visser

renstimpie

Toch nog namens alle leden van MSC Het Spoor:  bedankt voor de leuke comments op Chateau Migraine

Untitled by Tim Somers, on Flickr


loebaske


pabe

Zondag ook langs geweest met een kleinzoon van 11 jaar die wel interesse heeft in de opvolging...  Indrukwekkende banen en stands... proficiat aan de organisatie en de deelnemers.  Toch nog een min-puntje waarover vroeger ook al sprake was:  de opstapjes voor de kinderen!  Mijn kleinzoon (11 jaar) wou wel 10.000 foto's en filmpjes maken met zijn smartphone... maar weeral ontbraken op de meeste banen/minibaantjes de opstapjes om de kids op ooghoogte te zetten... spijtig, want het zijn net zij die de toekomst van onze hobby zijn!

spoorse groetjes,  Paul

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

celtjan

Citaat van: renstimpie op 15 oktober 2018, 19:55:55 PM
Toch nog namens alle leden van MSC Het Spoor:  bedankt voor de leuke comments op Chateau Migraine

Hey! Jullie ook bedankt voor jullie inzet om het mee verwennen van onze maagjes!

Gr,
Jan(tje)

philippe_007

Citaat van: loebaske op 15 oktober 2018, 20:01:35 PM

Een zotte bende.... ;)

inderdaad, daarom dat ik niet op de foto sta, pas er niet bij  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

mahtoska1

Ik ben zondag langs gekomen.
Na een enkele jaar heb ik de beurs eindelijk nog eens kunnen bezoeken. Ik was zeer aangenaam verrast. Het niveau was top. Ik vond het ook een goede mix tussen banen en commerciële standen. Er was ruimte genoeg om over gemakkelijk bij te komen.
Er waren zelfs 2 Z banen!

Hier staan enkele foto's, het zijn niet de beste, maar het heeft wel een mooie impressie van wat er te zien was.
https://www.flickr.com/gp/151376018@N08/pV33A1

Een dikke proficiat aan de organisatoren en alle deelnemers.

Om te eindigen mijn favoriet:

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: pabe op 15 oktober 2018, 20:20:56 PM
Zondag ook langs geweest met een kleinzoon van 11 jaar die wel interesse heeft in de opvolging...  Indrukwekkende banen en stands... proficiat aan de organisatie en de deelnemers.  Toch nog een min-puntje waarover vroeger ook al sprake was:  de opstapjes voor de kinderen!  Mijn kleinzoon (11 jaar) wou wel 10.000 foto's en filmpjes maken met zijn smartphone... maar weeral ontbraken op de meeste banen/minibaantjes de opstapjes om de kids op ooghoogte te zetten... spijtig, want het zijn net zij die de toekomst van onze hobby zijn!

spoorse groetjes,  Paul
Hey Paul, elke deelnemer had me op voorhand schriftelijk beloofd om een opstapje te voorzien.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet gekeken heb wie er zich niet aan de afspraken hield.

Maar, daarom hadden we ook periscopen voorzien. Te leen aan de ingang. Dat was aangekondigd in Modelspoormagazine...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

JeanR

Zondag ook een bezoek gebracht aan de expo. Ik heb genoten van de prachtige banen en baantjes.
Eigenlijk waren het allemaal winnaars, maar goed, Saint-Tourbiere van Wim Wijnhoud en minibaantje Rimkov van Koen en Rik zijn toch van aparte klasse.
Persoonlijk vond het diorama Robert Goyvaerts, De Hangaar, heel fraai.
Heel gezellig en veel bekenden gesproken.
Ook een pluim voor de organisatie, zelfs ik als Hollander, heb niks te zeuren.
Tot over 2 jaar,

Grt. Jan.

Martin Welberg

Citaat van: doomslu op 15 oktober 2018, 22:06:56 PM

Hey Paul, elke deelnemer had me op voorhand schriftelijk beloofd om een opstapje te voorzien.


Hmm, sorry ik heb me er schuldig aan gemaakt, in de drukte met het pakken en ophalen van 3 banen de 2 trapjes met 2 treden vergeten in te pakken. Ze stonden notabene klaar. Mijn excuses.

SuSke

En bij mij lagen ze gewoon onder de baan  :-[
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.