De 9e Grote Modelspoorexpo 2018 te Leuven

Gestart door doomslu, 01 september 2018, 14:35:35 PM

doomslu

Aan allen die de expo bezochten wil ik verzoeken deel te nemen aan onze enquête: http://www.modelspoorexpo.be/index.php/nl/tevredenheidsenquete

De deelnemers krijgen eerstdaags een mailtje van mij. Zij hebben hun eigen enquête...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

De laatste twee filmpjes van de tentoonstellingsbanen:
- Spooraansluiting Duvel Moortgat
- Mara Harbor

De volgende filmpjes zullen de banen van de minibaantjeswedstrijd worden.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Kautenbach


Jurgen

Citaat van: doomslu op 26 oktober 2018, 12:33:53 PM
Aan allen die de expo bezochten wil ik verzoeken deel te nemen aan onze enquête: http://www.modelspoorexpo.be/index.php/nl/tevredenheidsenquete

De deelnemers krijgen eerstdaags een mailtje van mij. Zij hebben hun eigen enquête...  ;)

Net de enquête ingevuld.

Zo ben ik tot de vaststelling gekomen dat ik inderdaad al elke editie heb meegemaakt, van de allereerste expo in Wetteren over de verschillende expo's in Mechelen (waar ik ooit een loc won via Märklin!) tot alle edities in Leuven.

Ik kijk alvast uit naar de 10de editie in 2020! Maak er maar iets speciaal van.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Ik heb ze ook alle 9 meegemaakt. De eerste als bezoeker. Toen ook voor het eerst een abonnement genomen (vanaf nummer 21 denk ik).

En nu nadenken hoe we van de 10e iets speciaals kunnen maken...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 27 oktober 2018, 14:24:44 PM
En nu nadenken hoe we van de 10e iets speciaals kunnen maken...

Een tip; Laat mij eens winnen met de minibaantjeswedstrijd!  :) ;D :)

;)

T13 rules

Citaat van: Kautenbach op 27 oktober 2018, 08:38:00 AM
Top, mooie filmpjes Dirk ;)
zijn er beelden/ filmpjes van Ghistel, van Oostendse Valizenfabriek, van de Thuringerbaan?
 

D_Loc

Citaat van: T13 rules op 27 oktober 2018, 18:25:22 PM
Citaat van: Kautenbach op 27 oktober 2018, 08:38:00 AM
Top, mooie filmpjes Dirk ;)
zijn er beelden/ filmpjes van Ghistel, van Oostendse Valizenfabriek, van de Thuringerbaan?
Van de Valiezenfabriek heb ik beelden op MobExpo gemaakt: https://youtu.be/CoX5PqJyDSA

Van Statie Ghistel en Thuringerbaan heb ik helaas geen opnames. Hopelijk kom ik ze nog eens tegen bij een volgende expo.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

DIORAMABOUWER

Citaat van: doomslu op 27 oktober 2018, 14:24:44 PM
Ik heb ze ook alle 9 meegemaakt. De eerste als bezoeker. Toen ook voor het eerst een abonnement genomen (vanaf nummer 21 denk ik)

En nu nadenken hoe we van de 10e iets speciaals kunnen maken...
ik ook Luc, allemaal meegemaakt, 3x met de dioramawedstrijd en 2x met een baan.Heb jij niet alle nummers van MSM Luc?😕
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

DIORAMABOUWER

Citaat van: T13 rules op 27 oktober 2018, 18:25:22 PM
Citaat van: Kautenbach op 27 oktober 2018, 08:38:00 AM
Top, mooie filmpjes Dirk ;)
zijn er beelden/ filmpjes van Ghistel, van Oostendse Valizenfabriek, van de Thuringerbaan?
Het is vreemd, maar er zijn zo goed als geen filmpjes of foto's te vinden op you tube van de Oostendse projecten.Wij stonden in de laatste rij vóór de verkoop standen, was dit dan te ver in de zaal?Zijn de batterijen al plat als ze daar komen?
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

renstimpie


Metpetergaathetbeter

blijkbaar moet het hier op AVS ook een reportage over Leuven getoond geweest zijn volgens een collega van mijn vrouw.  Ik zag die niet,niemand in het bezit van deze reportage ?

doomslu

#268
Citaat van: DIORAMABOUWER op 27 oktober 2018, 21:53:49 PM
Citaat van: doomslu op 27 oktober 2018, 14:24:44 PM
Ik heb ze ook alle 9 meegemaakt. De eerste als bezoeker. Toen ook voor het eerst een abonnement genomen (vanaf nummer 21 denk ik)

En nu nadenken hoe we van de 10e iets speciaals kunnen maken...
ik ook Luc, allemaal meegemaakt, 3x met de dioramawedstrijd en 2x met een baan.Heb jij niet alle nummers van MSM Luc?😕
Wees gerust, ik heb ondertussen wel alle nummers van MSM hoor.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Ik heb de beoordeling van de expo ook al ingevuld, allicht wel te merken aan mijn opmerking.  ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan