Court du Bouton, de Zwitserse Jura in h0

Gestart door Kautenbach, 31 augustus 2018, 12:44:24 PM

railrunner

Weeral zo'n prachtige baan!  Woorden schieten te kort, ben ook benieuwd waar ik deze kan bekijken. 
Ik denk niet dat ik de enige ben, maar zou je nog eens kunnen beschrijven hoe je je achtergrond maakt?  Beginnende van de foto.  Ergens gevonden of zelf genomen? 

celtjan


stoomlokje

echt wel weeral een top stuk. ;),
Wim proficiat. :)

Kautenbach

Merci, vorige week nog bij Rob geweest, de baan draait super, alles full sound..

20200207_145353 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20200207_123737 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20200207_142624 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20200207_113556 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20200207_112204 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20200207_112229 by Wim Wijnhoud, on Flickr

steamdriven

Ik ben echt wel een beetje jaloers op al dit kunnen!
Prachtig!!!
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html


Stef71

Net ontdekt. Gaaf " baantje"
En die achtergrond is echt de max

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Rangeerduivel

Citaat van: D_Loc op 19 september 2020, 12:22:52 PM
Ik heb nog een video van deze baan: https://youtu.be/lxvsAktgrIo

Ware de zwarte voorkant van de modulebak niet zichtbaar geweest, je zou zweren dat.... :-\

;)

Stef71

#84
Citaat van: D_Loc op 19 september 2020, 12:22:52 PM
Ik heb nog een video van deze baan: https://youtu.be/lxvsAktgrIo
Seffens eens bekijken
Wat ik ook zo tof vind aan deze baan,

Less is More.

Waarmee ik bedoel dat het allemaal zo ingewikkeld niet hoeft qua baanplan.
De uitvoering van de scenery is gewoon top



Gerolf

Citaat van: Stef71 op 20 september 2020, 11:38:35 AMWat ik ook zo tof vind aan deze baan: Less is More.
Waarmee ik bedoel dat het allemaal zo ingewikkeld niet hoeft qua baanplan. De uitvoering van de scenery is gewoon top

Helemaal mee eens  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

59erke

Mooi resultaat, ook de achtergrond sluit mooi aan op de baan waardoor het 1 geheel vormt.  chapeau !!
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

RobVille

Het is al een tijdje geleden dat deze modelbaan bij mij thuis is afgeleverd door Wim. Het schaduwstation is intussen uitgebreid met een aantal doorgaande sporen en een drietal opstelsporen. Achteraf gezien, bij het proefrijden, bleken dat er toch flinke pauzes waren bij het doorkomen van de treinen in het station. Met name was dit het geval bij lange goederentreinen met dubbeltractie. Om tot een meer afwisselend beeld te komen, worden de opstelsporen in het schaduwstation nu gebruikt om met een lokale stoptrein te pendelen. Zelf gebruik ik iTrain als besturingsprogramma. Door dit programma kan ik de dienstregeling zeer afwisselend uitvoeren. Passagierstreinen hebben voorrang op goederentreinen en stoppen al dan niet bij het perron. Een treinstel vertrekt van een opstelspoor bij de loods, rijdt vervolgens een korte dienstregeling en stopt weer bij de loods ......







Tevens heb ik een grote opruiming gehouden. Veel locomotieven en een groot aantal wagons heb ik ingeruild voor meer modern Zwitsers en Duits materieel mede ook omdat het stationnetje ligt in een grensgebied. Uiteindelijk bleven elf treincombinaties over.

Mijn laatste aanwinsten.









Groetjes,
Rob


Cornfield Junction / Boulder Crossing
Bypass Junction

Asking me if that's black or dark green is not done!

Peter

Mooie verzameling en prachig landschap en achtergrond.
Blijf dit draadje verder volgen
Met vriendelijke groeten
Peter

Stedahult

Nou nog effe weatheren Rob, zo doet je
materieel afbreuk aan het landschap.
Het is nu zoals Evan's onderschrift verteld.
Mvh. Steef