Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Eurospoor2018, Internationaal Modelspoor Evenement

Gestart door Leo_H, 15 augustus 2018, 14:13:38 PM

doomslu

Bedankt Dirk.

Citeer
- Quinta do Messerschmitt
Een smalspoortrein met TGV-allures?

Citeer
- Cook Mountain & River Railroad
Een échte smalspoor-TGV?  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Citeer
Citeer
- Quinta do Messerschmitt
Een smalspoortrein met TGV-allures?
Zo hard rijdt die toch ook weer niet, ik vind het in ieder geval nog wel meevallen.

Citeer
Citeer
- Cook Mountain & River Railroad
Een échte smalspoor-TGV?  :D
;D ;D
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

renstimpie


MoVi

Wie het leuk vind om beweging in een module te zien, kan de onderstaande link aanklikken.

Daarin heb ik een time-laps gemaakt van mijn module Eb en Vloed. De poppetjes bewegen nog niet omdat het tandwieltje op de motor-as in gaan slippen na 1 dag.  Dat doet het nu wel wel na een druppeltje sec.lijm.
Let op de paddestoelen en de zonnebloemen deze groeien mee met het waterniveau.

Ronald Visser

https://youtu.be/ixAG5sL9C9g
Ronald Visser

doomslu

De Bimmelbahner zag ik al een paar keer in Walferdange. Wondermooie landschappen en bomen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald

Ze bouwen mooi banen en... zijn ook nog eens vreselijk gezellig. Moest op Eurospoor even een drankje met ze drinken en op de foto  :) :

20181111_131533 by Ronald-45, on Flickr

Havoc

Verdorie zeg, vandaag hang ik de Eurospoor kalender op en zie ik dat daar opstaat dat het volgend jaar geen beurs is! En voor 2020 is ook geen datum vermeld.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Ronald

Klopt, volgend jaar is een jaar van bezinning volgens Leo Hendriksen en er zal pas een Eurospoor zijn in 2010. En nee, datum nog niet bekend ;)

SuSke

Citaat van: Ronald op 19 november 2018, 20:11:06 PM
Klopt, volgend jaar is een jaar van bezinning volgens Leo Hendriksen en er zal pas een Eurospoor zijn in 2010. En nee, datum nog niet bekend ;)

Dat is dus letterlijk "back to the future"  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jef

Tuut zei de trein en de statie vertok.

Ronald