MSC HET SPOOR: Polderbeke Waes

Gestart door renstimpie, 15 augustus 2018, 11:25:23 AM

renstimpie

Na de verhuis zijn de renovatiewerken begonnen aan onze Stoombaan - Polderbeke Waes.  Buiten het terug opnieuw leggen van alle elektronische verbindingen beginnen ze de scenery ook terug bij te werken:

Werken aan de trambaan - wachtend op een washing:

by Tim Somers, on Flickr

renstimpie

Beste Moderators,
Ik heb dit per ongeluk onder schaal 0 geplaatst.   Kunnen jullie dit verplaatsen naar "ooit zal het klaar zijn"?
Tim

renstimpie

by Tim Somers, on Flickr

Het "grote" stationsplein wacht ook op haar washing.


Gerolf

Citaat van: renstimpie op 15 augustus 2018, 11:26:46 AM
Beste Moderators,
Ik heb dit per ongeluk onder schaal 0 geplaatst.   Kunnen jullie dit verplaatsen naar "ooit zal het klaar zijn"?
Tim

OK  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie


renstimpie


renstimpie


renstimpie


renstimpie

Deze baan zal de laatste keer te zijn op onze tentoonstelling!!    Kom zeker een kijkje nemen op 10 & 11 september!




vanmiegroet

Ik ga die baan echt wel missen  :'(

Allé, nog een reden voor mij om nog eens langs te komen en voor nen laatste keer te zien  :D
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

renstimpie

Gisteren was het de laatste rit met de 29013 en M2 rijtuigen.   De stekker werd officieel door onze voorzitter uitgetrokken... 
morgen beginnen we aan de demontage van de baan.

De opbouw van de nieuwe baan gaan we ook hier posten.   Na 2 jaar plannen.. ook een nieuwe start.

renstimpie

Het demonteren is vandaag begonnen..  alle huisjes en toebehoren zijn er netjes afgehaald, daarna alle bomen en nog wat scenery..  tot... 











Nu kunnen we beginnen met de opbouw...

svvander

Haaa, bewijsmateriaal... de Phille aan het werk!  ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

trainspottingjr

Moest het opbouwen ook zo snel gaan als dat afbreken dan ging het als een trein  :P :P

Ja jongens, zo te zien zaten ze bij het Spoor echt te wachten om te starten met het nieuwe project.

Vol ongeduld wachten we op meer nieuws vanuit die hoek
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW