Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Hobbytrain 2951-1 G2000 Cargo

Gestart door crabbcharles, 01 augustus 2018, 13:08:22 PM

crabbcharles

Hello,
Ik ben Charles en heb problemen met een Hobbytrain G2000 Cargo. Deze lok is al driemaal in herstelling gegaan langs de verkoper (hersteller zou in Duitsland zitten) om. Telkens is het o.k. voor twee drie weken en dan is het stilstaan, geen beweging meer, standlichten blijven branden.
Ik zoek nu een reparateur die naam waardig liefst in België, stuur mij zijn coördinaten langs e-mail crabbcharlesatgmail.com. Andere oplossingen zijn welkom. Laatste voorstel was gooi het ding weg, dat heb ik (correspondent) ook gedaan, dit is een hoop miserie zonder einde.
Met vriendelijke groeten.
charles

Metpetergaathetbeter

Mocht je vermelden in je profiel waar je ongeveer woont dan zou een bezoek aan een in die omgeving residerende treinclub een oplossing kunnen zijn Ik weet zeker (dat is toch zo bij ons, ik zou niet weten waarom het elders ander zou zijn)dat men je daar vrijblijvend helpen zou. Je bent dan nog altijd vrij te doen wat je wil.

Ik ben daarentegen wel aangesloten bij een club en daar worden de problemen die hem stellen wel opgelost en vaak wil men er niks voor.Ik van mijn kant vind dat daar wel iets voor hoort en doe die mensen een leuke tegemoetkoming (en het heeft wel met modeltreinen te maken hé) ;)