Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

sneeuw

Gestart door raf, 31 juli 2018, 16:59:34 PM

raf

gelukkig sneeuwt het nu niet want met deze hitte sneeuw gaan staan ruimen das nie te doen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske


Gebruik wel men sneeuw/ijs deken voor op de voorruit van de auto, blijf minder heet in de auto, na een dagje parking op het werk in de volle zon...

bollen neus

Citaat van: raf op 31 juli 2018, 16:59:34 PM
gelukkig sneeuwt het nu niet want met deze hitte sneeuw gaan staan ruimen das nie te doen

Als het nu moest vriezen zou het vree koud kunnen zijn maar..... als het nu sneeuwt zou niet blijven liggen (tja man vree komkommertijd en last van de eerste warmte reeds)
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

of gewoon gezegd ZONNESLAG Een zonneslag ontstaat door een ontregeling van het warmtecentrum in de hersenen als gevolg van directe zonnestralen op het hoofd.  ;D ;)

raf

ski helm op dus geen direct zonne licht
LOL
wel veel buiten en in de zon want ja waar zet je efkes 6 meter boot neer
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Volgens de thermometer van mijn auto is het nu -36.5 °C. Denk dat ik eens naar de garage moet....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

ik denk dat het beste je auto naar de garage gaat want daar gaan ze aan u niet veel kunnen helpen buiten een koffie geven of een cola
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

DelticPower

Als het nu vroor, zou het flink dooien.  :D

Groeten Jan.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: DelticPower op 01 augustus 2018, 10:02:00 AM
Als het nu vroor, zou het flink dooien.  :D
eigenlijk kan het hier enkel dooien als het niet meer vriest zo is het toch in Belgie,is dat Noordelijker anders? ;)

DelticPower

Ja hoor Peter, hier kan het ook nog kwakkelen. ( niet weten of het vriest of dooit.)

Groeten Jan.