Forum of chatbox ?????

Gestart door Rochevalien, 28 augustus 2006, 19:48:58 PM

Jean

citaat:
Geplaatst door Havoc

Citeer
........
Een forum is het beste te vergelijken met een cafe. Er komen mensen samen, die praten over dingen die hun interesseren. Soms wijkt het af, soms wordt er wat luider geroepen, soms vallen er pijnlijke stiltes. De gezelligste cafes waar het meeste over de vloer komt, zijn die waar de cafebaas alles zijn gang laat gaan. Hoogstens zal hij eens een geweldadige aan de deur zetten, maar dat is het.
.........




Heel mooi gezegd, Havoc.

Gisteren was op een collega forum, niet ver van het Belgische land  (weer) eens te zien hoe het, in mijn ogen, niet moet.


Groet,
Jean






martintje

Lekker vaag jean, noem het beessie dan oook bij zijn naam, of geef een voorbeeld, dit draadje wordt al wazig genoeg.

gr Marty
Ps, inderdaad een pakkende uitleg van Havoc die echt hout snijd
Mvg Marty

ysbeer

Ik wil hier toch even de loftrompet steken voor dit forum.
Een paar dagen terug heb ik op een ander forum een vraag gesteld.
Nu drie dagen na het stellen nog geen enkel antwoord,geen reactie niets.
Het zelfde gebeurde vorige maand bij een audio/video forum een simpele vraag gesteld,na 5 dagen een antwoord van 2 regels,waar ik nou net niks meekom.

Nee wanneer hier iemand iets vraagt krijgt hij antwoord,soms wat naast het onderwerp,soms wat bot,maar er wordt geleefd.
Hier krijg je nooit het idee dat je alleen maar wat in de lucht zit te schreeuwen.
Nee mannen (en vrouwen) asjeblieft hou dit forum zoals het is.
Het leeft en dat is hardstikke goed.

wim ysbeer

Jean


Ik zal beestje bij de naam noemen.
Het gaat om het Piko Hondekop draadje.
Gesloten, na gepraat (of zo u wilt 'gezemel') over de naad op basis van een foto van een nog niet uitgekomen model.
Nou, nou, nou, zeg, dat willen we niet horen, dicht die handel!  


Het klopt, ik kan de moderator een mailtje sturen, ik kan een nieuw draadje openen over hetzelfde onderwerp, allemaal waar. Tis zo zinloos.... Laat de boel gewoon open, zie het verhaal van de kroegbaas.

Groet,
Jean  
 


martintje

ach Jean, hoe herkenbaar, maar je moet daar je nek ook niet boven het maaiveld uitsteken heh, dan wordt het onheropelijk tjop tjop
En ik hoor ze in het begin nog zo roepen, wij sluiten geen draadjes en we vegen niets......jeaah right, agg ja.
We moeten inderdaad blij zijn dat hier alles kan binnen de normen van fatsoen, kunnen idd vele fora?s een voorbeeld aan nemen.

zopp, veren gaan weer in het borstzakje [^]

gr
Marty
Mvg Marty