Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Boom - opnieuw

Gestart door Peter, 11 juli 2018, 10:57:42 AM

Peter

#15
De dals hebben hun laagje met grondverf gekregen  ;D

DSCN4489[1] by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Robrecht

Prachtig :) en dat met een simpele grondlaag  :o
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Peter

#17
De bestrating is inmiddels aangelegd, inklusief de goten en rioolputjes
De dals hebben inmiddels ook hun definitieve grijze kleur gekregen en wachten enkel nog op hun verwering.
En....het eerste stuk binnengevel werd ook geplaatst. Daar moet later de plasticard met gevelsteen motief nog op gelijmd worden
Foto's volgen nog.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#18
Project station Boom is voorlopig veilig opgeborgen in een kast.
Reden: heb ongeveer een A4 formaat plasticard van Goover met gevelsteen te kort. (zie in het draadje "Gezocht"
Tot er iemand opduikt die toevallig nog een stuk van dat soort heeft liggen en dat wil verkopen (David heeft zelf niets meer) kan ik dus niet verder, want geen ander merk heeft die plasticard met dat gevelsteen in die afmetingen.
Inmiddels heb ik nog knutselwerk genoeg aan andere projectjes, dus stilzitten doe ik zeker niet.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Citaat van: Peter op 07 mei 2019, 12:12:54 PM
Project station Boom is voorlopig veilig opgeborgen in een kast.
Reden: heb ongeveer een A4 formaat plasticard van Goover met gevelsteen te kort. (zie in het draadje "Gezocht"
Tot er iemand opduikt die toevallig nog een stuk van dat soort heeft liggen en dat wil verkopen (David heeft zelf niets meer) kan ik dus niet verder, want geen ander merk heeft die plasticard met dat gevelsteen in die afmetingen.
Inmiddels heb ik nog knutselwerk genoeg aan andere projectjes, dus stilzitten doe ik zeker niet.
Peter, er bestaan vriendelijke mensen die jou zo'n plaat - tegen vergoeding - wel willen frezen, denk ik...
Helaas kan ik jou niet helpen.  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

#20
De stapjes gaan weer langzaam verder (gelukkig)

Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#21
Onderstaand model is onderweg (verwacht het morgen of dinsdag) voor bij het station Boom te komen
Mehano model (is nog nieuw) 7764 DCC sound.
Foto's volgen later

Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

en ra ra ra, waar koop je zoiets...?  ;D

;)

Peter

Bedankt voor je hulp Rudy
Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

Rudy af en toe op Ebay be tenminste daar kocht ik er reeds enkele AC digitaal met sound
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

#25
Een grote stevige omslag heden morgen ontvangen met de verbeterde versie van de ramen en deuren. voor station Boom
De vorige versie was helaas door een stommiteit van mezelf met de verkeerde afmetingen.
Met de, zoals altijd, hulpvaarigheid van onze vriend Paul heb ik dit keer de ramen en deuren INKLUSIEF de beglazing ontvangen, zodat
er verder gewerkt kan worden.
Alvast mijn oprechte dank aan Paul (C-Traccs) om op zo'n korte tijd de nieuwe onderdelen te produceren.

DSCN4537 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#26
Nog eens van onder het stof gehaald om er wat aan verder te doen (nu Linkeroever weggeborgen zit)
Zelfs de plans zijn niet verloren geraakt
Ook het onmisbaar stukje gereedschap, dat ik ooit van mijn echtgenote kreeg in de winkel van de Rik toen die nog op de grote steenweg in Berchem was.
Voor zij die nog twijfelen: HET IS ECHT ONMISBAAR !!!!

Chopper by Peter Verlooy, auf Flickr

DSCN0768 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#27
Het voetpad is al vervuild en de straatstenen en goot hebben hun grijze kleur gekregen
Enkel de putdeksels moeten nog aangepast worden, maar dat komt nog

DSCN4622[1] by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

DFS

Dag Peter, ik volg, wat ik wel niet kan volgen, hoeveel stations ben je nu aan het bouwen 2 of 3 of ... ?

Peter

#29
Momenteel ben ik aan 1 station bezig, namelijk dit station Boom.
Linkeroever ligt stil, na zware beschadiging en ik vind geen plasticard van David Goovers met dezelfde muur.
Hoboken is nog niet begonnen (blijf zoeken achter de juiste plasticard met de juiste baksteen motief
En Gengenbach was en is helemaal klaar en staat veilig opgeslagen in een kast op zolder.
Met vriendelijke groeten
Peter