Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Voorstellen Tothebeach

Gestart door Tothebeach, 09 juli 2018, 10:50:27 AM

Tothebeach

Hallo allemaal,

Mijn naam is Michel en ik heb mij reeds jaren geleden eens aangemeld als kijker. Waarschijnlijk blijf ik dat ook nog wel, want  het modelbouwgebeuren staat bij mij al geruime tijd op een laag pitje. Dat wil niet zeggen dat ik niets doe, per week probeer ik vaak 1 of 2 avondjes een kwartier tot half uur te knutselen. Daardoor gebeurt er wel wat, maar gaat het in een traag tempo. Op dit moment bouw ik aan smalspoortreinen ergens in de schaal 1:72/1:76. Het is 600mm spoor en op deze schaal kan ik de h0e rails gebruiken.

Voorheen had ik diverse banen, die echter nooit zijn afgebouwd. Ook de laatste, waarvan bij de noorderburen dit verslag, moest uiteindelijk wijken door een verhuizing.

Gelukkig voor mij mocht ik afgelopen voorjaar met een mooie baan spelen en ziet het er naar uit dat ik dat dit najaar ook weer mag. En tussendoor fröbel ik gewoon weer verder.

Groet,
michel

Metpetergaathetbeter

Welkom Michel op dit forum en er meteen al ingevlogen zo te zien ! ;)


Pierre

Groet Pierre.


Kautenbach

Gestrikt ;D ;D

Gelukkig gaan niet alle kunstwerken van Michel ter ziele, en ik ben heel benieuwd naar je nieuwe projecten ;)

Gerolf

Welkom op ons forum, Michel  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw


Floris

tof je hier te zien, enne, vooral leuk dat je weer een beetje bezig bent!

Tothebeach

Je opmerking over die borrelnoten (en meer) heeft mij wel aan het denken gezet. En de woon- en leefsituatie is sinds een aantal weken weer tot rust gekomen. Nu nog alleen uitpakken, vakantie vieren en voor het komende jaar mijn werk (-zaamheden) organiseren en voorbereiden.
We spreken elkaar zeker wel weer ergens in Oktober, Wim heeft ondersteuning nodig.  ;)

Groet,
Michel