Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

België gefeliciteerd.

Gestart door PietB, 06 juli 2018, 22:25:06 PM

PietB

Ik weet niet of hier onder de treinliefhebbens ook voetbal fans zitten, ik in iedergeval wel.
En ik wil alle Belgische vrienden dan ook van harte proficiat wensen met de plaatsing van de Rode Duivels voor de halve finales WK.
Ik heb genoten.

grt Piet.

krispy

Was een mooie match , ook hier genoten , nu frankrijk in de pan hakken maar
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

evan

Dinsdag eten we hopelijk Cassoulet!!!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

PietB

#3
Citaat van: krispy op 06 juli 2018, 22:26:32 PM
nu frankrijk in de pan hakken maar
Naar wat ik vanmiddag gezien heb moet dat te doen zijn, Kris.

grt Piet.

Klaas Zondervan

Ik ben geen voetballiefhebber en kijk ook nooit naar wedstrijden. Maar ik vind het wel mooi dat België de Brazilianen er uit heeft gemikt.
Nog twee wedstrijden winnen en jullie zijn wereldkampioen.

just4fun

Dat de Rode Duivels zich geplaatst hebben voor de halve finale is knap, geen discutie hieromtrent.
Maar er zijn al verschillende Belgische atleten in andere (minder van marketing voorziene) sporten die al wel WK- en EK-titels op hun palmares hebben staan.
En daaromtrent is niet zoveel poeha verkocht.
Paul

PietB

Citaat van: just4fun op 07 juli 2018, 09:00:04 AM
En daaromtrent is niet zoveel poeha verkocht.
Gelijk heb je Paul, maar voetbal is nu eenmaal volkssport nummer één.
Met bijbehorende hoeveelheid aandacht.
Dat is het lot van liefhebbers en beoefenaars van andere sporten.

grt Piet.

Gerolf

Ik heb ook genoten van de wedstrijd. Erg spannend, veel kansen voor beide ploegen.
... en ik ben uiteraard heel content dat we gewonnen hebben. Cassoulet is een prima idee voor dinsdag  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tsjoektsjoek

Gefeliciteerd met het behalen van de halve finale, ook in Katwijk Zee (NL) weer op het puntje van de stoel gezeten. Dinsdagavond wacht Frankrijk, eigenlijk al een finale, moeilijk maar niets is onmogelijk succes.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

patatje70

Citaat van: just4fun op 07 juli 2018, 09:00:04 AM
Dat de Rode Duivels zich geplaatst hebben voor de halve finale is knap, geen discutie hieromtrent.
Maar er zijn al verschillende Belgische atleten in andere (minder van marketing voorziene) sporten die al wel WK- en EK-titels op hun palmares hebben staan.
En daaromtrent is niet zoveel poeha verkocht.
Paul

je hebt gelijk maar bedenk eens wat een boost dit is voor onze economie, alleen al van verteer en merchandising

Peter

Niets voor mij die voetbal, en ik zal dus blij zijn als dat gedaan is, maar dan beginnen ze weer bijna iedere dag
met die doortrappers van de Ronde van Frankrijk. :( :( :( :(
Maar ieder zijn goesting nietwaar
Met vriendelijke groeten
Peter

celtjan

Een echte kijker ben ik niet meer. (Geld maakt ook veel kapot. Het arrest Bosman heeft veel kapot gemaakt)
Wel idd goed voor de commerce (en de staat die meer dan een graantje ervan meepikt)
Ik gun de echte liefhebbers wel hun pleziertje.
Wel nieuwsgierig om te zien hoeveel 'Belgen' er nog zullen zijn op 21 juli. (krijgen er die dag toch wel lekker vrij voor)

Gr,
Jan(tje)

doomslu

Citaat van: celtjan op 07 juli 2018, 15:18:20 PM
Een echte kijker ben ik niet meer. (Geld maakt ook veel kapot. Het arrest Bosman heeft veel kapot gemaakt)
Wel idd goed voor de commerce (en de staat die meer dan een graantje ervan meepikt)
Ik gun de echte liefhebbers wel hun pleziertje.
Wel nieuwsgierig om te zien hoeveel 'Belgen' er nog zullen zijn op 21 juli. (krijgen er die dag toch wel lekker vrij voor)

Gr,
Jan(tje)
21 juli is een zaterdag, dus geen extra vrije dag, gewoon weekend.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Val-Rikard

Voetbal is mijn ding niet, maar de emotie en de massale ontlading bij het publiek is wel mooi om te zien.

ceuleer

Citaat van: doomslu op 07 juli 2018, 19:40:58 PM
21 juli is een zaterdag, dus geen extra vrije dag, gewoon weekend.  :)

Die betaalde feestdag krijgen wij op maandag 23 juli.
Dus toch een lang weekend.