Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

psychiaters...

Gestart door Havoc, 13 juni 2018, 21:05:18 PM

Rangeerduivel

#30
Citaat van: INFO op 11 juli 2018, 19:54:07 PM
Ik snap het perfect, alleen is dit hier niet de plaats om het te bespreken. Nogmaals het advies ga met je treintjes spelen, en bespreek je problemen ergens anders.

Groetjes

Is hier een "Babbelhoek" dus het kan hier WEL
En als dit een uitlaatklep voor Johan of om het even wie dan zeker, dan gaat dit zelfs voor op treintjes.

Ik heb een deel van je bericht gewist!!

Edit : Absoluut niet toelaatbaar zijn :

1) Persoonlijke aanvallen tegen andere forumleden.


Ervin


Havoc

Dimmen hé mannen. Ik ken genoeg hollanders om te weten dat er ook andere zijn. Het is te hopen dat hij nooit die rommel moet slikken. Als ik er hier 1 persoon kan van weerhouden om pillen te slikken dan is het voor mij prima. Maar die dingen worden als snoepgoed voorgeschreven. Zelfs door huisartsen die niet weten wat die dingen doen. En dat is niet 100% hun fout want elk wetenschappelijk rapport dat je leest staat in dat ze niet weten hoe die dingen werken, niet weten welke de gevolgen zijn en niet weten of die gevolgen blijvend zijn of niet.

Iedereen die dit neemt is een proefkonijn, speelt met zijn gezondheid voor de rest van zijn leven en moet niet rekenen dat enige arts je later met de gevolgen zal helpen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

DelticPower

Ben het met "Rangeerduivel" eens, adviezen zoals ga met treintjes spelen of ga naar de hoeren, daar schiet Johan niks mee op. Gelukkig hebben we hier een forum, met een draadje waarin we elkaar toch een beetje kunnen steunen en proberen te helpen. Elkaar afzeiken heeft niemand niks aan. Ik begrijp dat Johan ons wil waarschuwen voor de pillen die hij gekregen (en geslikt ) heeft. De conclusie die ik begrijp is dat de pillen het voor hem een aantal jaren leefbaar hebben gemaakt, maar waar hij nu de tol voor betaald. Dit is typisch voor de huidige geneeskunde (symptoom bestrijden) in plaats van oorzaak aanpakken.
Johan ik begrijp dat je je nu verschrikkelijk voelt, maar besef dat het ontwennen veel langer duurt dan die paar weken dat je nu bezig bent. Hoe langer je deze pillen geslikt hebt, hoe langer het duurt voordat je deze stoffen uit je lijf kwijt bent, maar besef dat jouw lichaam het gaat winnen en iedere dag een beetje weer zijn eigen wordt. Dus HOU VOL. Je kan het. Over een tijdje als je je weer wat beter voelt kan jij weer een inspiratiebron zijn voor anderen die in het zelfde schuitje zitten. Ik weet dat je het kunt, en eerlijk gezegd reken ik ook op je.

Groeten Jan.

Havoc

Citaat van: DelticPower op 11 juli 2018, 21:05:19 PM
Ben het met "Rangeerduivel" eens, adviezen zoals ga met treintjes spelen of ga naar de hoeren, daar schiet Johan niks mee op. Gelukkig hebben we hier een forum, met een draadje waarin we elkaar toch een beetje kunnen steunen en proberen te helpen. Elkaar afzeiken heeft niemand niks aan. Ik begrijp dat Johan ons wil waarschuwen voor de pillen die hij gekregen (en geslikt ) heeft. De conclusie die ik begrijp is dat de pillen het voor hem een aantal jaren leefbaar hebben gemaakt, maar waar hij nu de tol voor betaald. Dit is typisch voor de huidige geneeskunde (symptoom bestrijden) in plaats van oorzaak aanpakken.

Dat eerste ben ik mee bezig, dat tweede ga ik niet proberen :D Gaat ook niet helpen denk ik. En ik heb die dingen maar 8 weken genomen! Ik wil niet weten wat het moet zijn om af te kicken als je dat jaren zou genomen hebben.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Floris

Johan, had je hier weleens over gehoord?
https://www.vpro.nl/argos/speel~RBX_VPRO_11951159~hulp-bij-het-afbouwen-van-antidepressiva-met-taperingstrips~.html
Had t ooit eens gehoord en dacht er weer aan... Misschien een aanknopingspunt om op een soepelere manier opnieuw te proberen er vanaf te geraken. Er zijn destijds meer afleveringen over gemaakt, geloof dat de echte invoering van die methode die op zich werkte t moeras in gedraaid is, in nederland althans. klop maar eens argos antidepressiva in google en je komt t een en ander tegen.
Enne... wat gedachten aan spuitjes betreft... hou vol jong. kop op en nogmaals sterkte!

Rangeerduivel

#35
Citaat van: Rangeerduivel op 11 juli 2018, 20:00:33 PM
Citaat van: INFO op 11 juli 2018, 19:54:07 PM
Ik snap het perfect, alleen is dit hier niet de plaats om het te bespreken. Nogmaals het advies ga met je treintjes spelen, en bespreek je problemen ergens anders.

Groetjes

Is hier een "Babbelhoek" dus het kan hier WEL
En als dit een uitlaatklep voor Johan of om het even wie dan zeker, dan gaat dit zelfs voor op treintjes.

>:(

rgp

Rudy,

Weglopen heeft geen zin !

Ik sta wel versteld dat je nog niet doorhebt dat bepaalde dingen niet mogen als ze van bepaalde mensen komen of bepaalde zinswijzen weergeven.

Ik weet dat Johan in feite, ook al zal hij het nooit toegeven, om hulp vraagt en het forum als uitlaatklep gebruikt.

Als morgen Johan iets overkomt, zal ik met veel plezier dit "draadje" aan de juiste instanties overmaken om te kijken of er geen schuldig verzuim aanwezig is.

Er wordt hier op dit forum wel meer zaken gepost die het ware gelaat van mensen laat zien.

Roland

Klaas Zondervan

Rudy, je beoordeelt Wim helemaal verkeerd.
Verder ga ik er niks over zeggen want ik heb geen idee wat het probleem van Johan precies is.

Havoc

Zo dramatisch gaan we nu ook niet doen Roland.

@Floris: heb de artikels over tapering gelezen. Maar er zijn ook artikels zoals bvb in het NTvG 2005 nr 13 waarin vlakaf staat dat alhoewel tapering vaak voorgesteld wordt als een middel om geen afkickverschijnselen te hebben, dat er geen enkele studie is die dat bevestigt. Elke verandering in de dosis zo klein als 5 mg kan die verschijnselen veroorzaken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Floris

Ja, of het een altijd werkzaam wondermiddel is is de vraag, maar goed, begreep dat er mensen waren die er baat bij hadden, dus wilde het wel even noemen voor het geval je t nog niet kende.  ;)

Havoc

Ik heb de laatste weken veel bijgeleerd dat ik eigenlijk absoluut niet wou weten...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

Net terug van een andere dokter. resultaat: je neemt dit en hebt last van bijwerkingen of afkickverschijnselen? Permanent? Ok, dan hebben we je leven naar de kloten geholpen. Maak er zelf een einde aan want we helpen je niet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

INFO

Citaat van: Rangeerduivel op 12 juli 2018, 00:48:39 AM
Dus arrogante klootzakken kunnen hier hun ding doen en wij moeten dat maar slikken, bekijk het maar met jullie forum jongens, ik heb leukere dingen te doen

WIS MIJN ACCOUNT MAAR! >:(

Wat je ook van iemand vind is je eigen dingetje.

Maar als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt en daarbij de nodige ervaringen, dan heb je geleerd dat het allemaal kwakzalvers zijn en dat er maar één iemand beter wordt van de medicaties, en dat is niet degene die ze inneemt. Ook voor een operatie geldt dat.

Helaas van heel  dichtbij moeten ervaren dat de heren doctoren, meer kapot maken dan heel. Als je te horen krijgt dat je hier niet geholpen kan worden en dat een 'expert' in Zwitserland dat wel kan. En waarbij later blijkt dat hij je halve hoofd heeft gesloopt, en je verdere leven met ernstige hoofdpijn moet verder leven, is dat toch wel een zure pil als je nog maar net 13 jaar bent. En zo kan ik nog wel meer ernstige gevallen de revue laten passeren. Ook die van iemand die ongeveer in hetzelfde schuitje zit als Johan.
Want uitslagen van de doctor was tevreden alles gaat goed er zijn geen veranderingen, zegt niets over de toestand hoe de patient het zelf ervaart.
Ik ga jullie niet verder lastig vallen met dit soort zaken, en ga weer lekker met mijn treintjes spelen, want ook ik heb de oplossing niet voor deze problemen, zie alleen het gevolg van handelingen van bepaalde zogenaamde deskundigen.

Groetjes
Alleen de waarheid ligt in het midden.