LSM 1306 & 1312: soundversie

Gestart door bb67400fan, 10 juni 2018, 10:12:10 AM

krispy

Citaat van: bellejt op 30 juni 2018, 14:06:22 PM
als ik de file heb mogen mensen uit mijn buurt gerust ff langskomen om die te laden in een decoder

Hetzelfde hier , personen van omgeving leuven mogen hier ook altijd langskomen hé,  woon in haasrode , goed bereikbaar 😎😉
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

D_Loc

Nog even een opmerking voor degenen die mijn geluid in de decoder gaan laden, de functie mapping is specifiek voor laatste generatie reeks 13/CFL 3000 van LS-Models met sound dus met de extra lichtfuncties e.d.
Indien er achteraf een decoder wordt geplaatst zal de functie mapping hoogst waarschijnlijk gewijzigd moeten worden.

Bedenk me nu wel dat ik vergeten ben een Luxemburgse omroep in de file te stoppen voor de CFL versie.
Mocht daar behoefte aan zijn dan kan ik die nog wel een specifieke CFL versie maken.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

bellejt

als ik morgen ff tijd heb kijk ik de verschillen eens na met de oude versie en laat het hier weten.

D_Loc

Er komt zo nog een nieuwe versie, ik heb toch maar Luxemburgse omroepen toegevoegd.
Via CV48 kan worden gewisseld tussen de Belgische en Luxemburgse omroepen (CV48=0 is Vlaams en Frans en CV48=1 is Luxemburgs).

De oude link zal straks niet meer werken maar ik zal iedereen een nieuwe link sturen.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

bellejt

bedankt alvast want nu heb ik en natuurlijk anderen ook  de keuze :)

D_Loc

Citaat van: bellejt op 30 juni 2018, 20:37:20 PM
bedankt alvast want nu heb ik en natuurlijk anderen ook  de keuze :)
Graag gedaan ;)
Als het goed is heeft iedereen die de sound gevraagd heeft een PM of mail ontvangen met een nieuwe link.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

bellejt

ingeladen en met enkele aanpassingen van AUX uitgangen werkt alles naar behoren op de oude LSM versie van de loc en geluid is fel beter dan vorige samples.