Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Bpost

Gestart door argilla, 06 juni 2018, 10:22:12 AM

SuSke

Tenzij de afzender niet goed kan schrijven, maar er is toch wel een serieus verschil tussen de postnummers van 2170 (Merksem) en 2340 (Beerse).
Het kan ook zijn dat ze op de triage een fout gemaakt hebben, en e postbodes die lezen niet meer aan wie een brief geadresseerd is, die steken alleen nog maar in de bus (of in een verkeerde).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


Denk ook een beetje dat de bodes zo zijn opgeleid om geen vriendschap te maken met de klanten, je bent een nr, vroeger (20j geleden) was het een vaste bode en kende iedereen in de straat en kwam het terecht ( zoals men nu hoop bij de flikken die alle boetes hebben verstuurd zonder huisnummer) merk nu ook dat om de zoveel maand er een nieuwe aan de slag is in de buurt.
Tja als er wat verkeerd is dumpen die het gewoon in de bus op de omslag.......en trekken zich verder niets van aan.
CEO mensen aan de TOP weten niet wat communicatie is, enkel wat ik HUN portemonee beland...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 13 maart 2019, 17:26:48 PM
enkel wat ik HUN portemonee beland...
met wat die verdienen/besparen denk ik dat het een (dikke)portefeuille of aandelenpakket is

Havoc

Kompleet normaal. Op 1 à 3 dagen van eender waar ter wereld naar België en dan 3-4 weken bij de douane. Mijn laatste aankopen van Japan en US waren ook op 2 dagen hier en hebben dan 4 weken bij de douane gelegen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

beertje

Het pakje is terecht,de persoon had het nog niet naar de post gebracht.
onze vrienden gaan het de zaterdag brengen.
zal dan kunnen zien bij wie ik een klacht zal indienen.

jodo

geen problemen met BPost ,alles ok en prima dienstverlening