Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Bpost

Gestart door argilla, 06 juni 2018, 10:22:12 AM

59erke

Ik heb dit eenmaal ingegeven en wanneer ik niet thuis ben wordt alles netjes geleverd op de plaats die ik heb ingegeven.
Kan je trouwens ook makkelijk controleren wanneer je een track & trace hebt dan staat er onderaan een vermelding waar je pakje wordt geleverd indien niemand thuis wat dan ook nog te wijzigen is
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

argilla

Citaat van: Dirky op 07 juni 2018, 19:06:05 PM
Het gaat hier niet over al dan niet toekomen van pakjes. Daar heb ik geen problemen mee.
Het gaat echter om het ingeven van voorkeuren die niet gerespecteerd worden.

En neen Stefan, de voorkeur die ik ingevuld heb is "lever bij mijn gebuur op nummer 3 als ik niet thuis ben" en ik woon op nummer 5. Als dat niet dezelfde postcode is?
En van die internationale zendingen klopt ook niet want nog gisteren kreeg mijn echtgenote een email betreffende de leveringsvoorkeuren voor een pakket uit Nederland.

En dan nog de klucht met de klantendienst... je moet dat nummer eens bellen. Na 5 minuten muziek leg ik de hoorn af.

PS: ik heb zeker niets tegen "de postbode" die de pakjes niet bij de gebuur binnen steekt maar het feit dat hij niets van instructies krijgt betreffende die "voorkeur" doet vragen rijzen .


ik ga vandaag deze voormiddag ( want in de namiddag is het gesloten!!) voor de tweede maal naar het postkantoor. Vraag me af hoe het komt dat een pakje voor de prov antwerpen ( laakdal tegen Geel) nu in godsnaam kan liggen in Diest ( VlBrabant) jawel en deze postdame heeft ervoor gebeld....want volgens haar computer ligt het pakje in Diest....begrijpe wie kan .

En idd Dirky , het gaat hier gewoon om de levering van de opgegeven voorkeur.... meer niet . Maar de bewuste dame gaf toe dat heel het systeem mank loopt. " U bent niet alleen, met die klacht . En ze stopte mij een kaartje toe met het email adres om klacht in te dienen  "  ...... Ben ik vet mee !
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

Citaat van: 59erke op 07 juni 2018, 23:37:25 PM
Ik heb dit eenmaal ingegeven en wanneer ik niet thuis ben wordt alles netjes geleverd op de plaats die ik heb ingegeven.
Kan je trouwens ook makkelijk controleren wanneer je een track & trace hebt dan staat er onderaan een vermelding waar je pakje wordt geleverd indien niemand thuis wat dan ook nog te wijzigen is


sommige bostbodes wel..helaas anderen niet . En daar loopt het systeem mank. Maar je kan er niets tegen doen. Klachten worden afgehandeld met een standaard bericht. En zoals altijd het ligt aan ........de klanten uiteraard !!!!!!nooit bij hun .
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

jodo

tot hiertoe nog geen enkel probleem gehad met BPost,zowel verzenden als ontvangen !

Klaas Zondervan

Maar heb je dan wel de optie gebruikt waar argilla problemen mee heeft?

dani

word ik systematisch gewist ?  zomaar ? zonder enig bericht van beheerders ?   

discriminatie,   totaal gebrek aan netiquette .....


Ah ik snap het al, ze laten mijn berichten afleveren in het dichtstbijzijnde postpunt...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Citaat van: dani op 08 juni 2018, 12:43:05 PM
word ik systematisch gewist ?  zomaar ? zonder enig bericht van beheerders ?   

discriminatie,   totaal gebrek aan netiquette .....


Ah ik snap het al, ze laten mijn berichten afleveren in het dichtstbijzijnde postpunt...
?? Neen, ik weet nergens van.

Worden de admins zonder reden beschuldigd? Discriminatie,   totaal gebrek aan netiquette .....
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

al mijn vorige posts hier zijn weg...  verdwenen.   en ik heb nergens melding van gehad

Naturlijk weet niemand van iets...

ik heb het gehad !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

argilla

Citaat van: dani op 08 juni 2018, 12:43:05 PM
word ik systematisch gewist ?  zomaar ? zonder enig bericht van beheerders ?   

discriminatie,   totaal gebrek aan netiquette .....


Ah ik snap het al, ze laten mijn berichten afleveren in het dichtstbijzijnde postpunt...


het probleem is Klaas ..wanneerik voor de tweede maal naar het postkantoor ging omdat mijn pakketje "ergens" was naar toegestuurd door een postbode ..( Diest) , wanneer ik thuis kwam er netjes twee pakketjes waren afgeleverd volgens de opgegeven voorkeuren. Maw de ene ^postbode ( en excuus hoor , is gewoon te lui voor uit zijn auto te komen . Er zijn hier postbodes die met hun wagen gewoon OP het fietspad rijden tot vlak aan de brievenbus en dan de brieven in steken zonder dat ze 1 stap moeten zetten. ( een andere uitdrukking heb ik niet sorry ) . Terwijl de ander het doet zoals het hoort .....En de klant moet dat allemaal slikken ......Blij dat de Nederlanders op tijd NEEN hebben gezegd tegen de overname van PostNL door Bpost !!!!!!!!!!!!!!
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

stoomlokje

het probleem is Klaas ..wanneerik voor de tweede maal naar het postkantoor ging omdat mijn pakketje "ergens" was naar toegestuurd door een postbode ..( Diest) , wanneer ik thuis kwam er netjes twee pakketjes waren afgeleverd volgens de opgegeven voorkeuren. Maw de ene ^postbode ( en excuus hoor , is gewoon te lui voor uit zijn auto te komen . Er zijn hier postbodes die met hun wagen gewoon OP het fietspad rijden tot vlak aan de brievenbus en dan de brieven in steken zonder dat ze 1 stap moeten zetten. ( een andere uitdrukking heb ik niet sorry ) . Terwijl de ander het doet zoals het hoort .....En de klant moet dat allemaal slikken ......Blij dat de Nederlanders op tijd NEEN hebben gezegd tegen de overname van PostNL door Bpost !!!!!!!!!!!!!!

Inderdaat , PostNL is veel correcter op dat gebied. :) :)

Blij dat het pakje je nu tocht heeft bereikt , al was het via omwegen. ;) ;)

Saskia

Metpetergaathetbeter

dat met op fietspad rijden is trouwens een algemene tendens,ik ben vaak vroeg op weg naar het werk en zie verkeersovertredingen door postmannen aan de lopende band, misschien moeten ze daar maar eens op controleren i.p.v de kassa..kassa...operaties  (vlot geld binnenscheppen van de iets te vlug rijdende automobilist!

Trouwens iets anders GENTSFIETSSTAD(waar eigenlijk geen "politie"mens of stads-of gemeentebestuur om maalt, want met je fiets wordt je stilaan onfeilbaar),ja maar dan mag je ze niet tegenkomen als je als voetganger de weg oversteekt op het zebrapad want gegarandeerd rijden die je overhoop! >:(

ERVIN

Citaat van: dani op 08 juni 2018, 12:43:05 PM
word ik systematisch gewist ?  zomaar ? zonder enig bericht van beheerders ?   

discriminatie,   totaal gebrek aan netiquette .....


Ah ik snap het al, ze laten mijn berichten afleveren in het dichtstbijzijnde postpunt...

Nee jij wordt niet systematisch gewist , maar wel als je al je geschreven berichten verandert in het woordje " LOL " , daarom heb IK dat gewist omdat dat niets bijdraagt aan dit topic. Dus nu niet uit de lucht komen vallen hé Dani.

PietB

#27
Citaat van: argilla op 08 juni 2018, 15:47:03 PM
Blij dat de Nederlanders op tijd NEEN hebben gezegd tegen de overname van PostNL door Bpost !!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: stoomlokje op 08 juni 2018, 16:08:25 PM
Inderdaat , PostNL is veel correcter op dat gebied. :) :)

Nou dat zeg je maar mijn ervaringen met PostNL zijn ongeveer het zelfde.
Ik heb nu 2 maal het zelfde head:
Krijg via een app op mijn telefoon een melding dat op een vrijdag tussen 16:30 en 19:00uur een pakketje wordt afgeleverd.
Nou dan blijf je thuis,toch?
Zie een witte bestelwagen de straat in komen, deze rijdt mijn huis voorbij.
Stopt enige tijd en rijdt dan verder.
Een kwartier daarna krijg ik via de app de melding dat ik "niet thuis ben getroffen" en dat mijn pakketje de volgende maandag op het dichtst bij zijnde aflever/afhaal punt beschikbaar is.
Klagen bij PostNL levert niets anders op dat: "we gaan het voor u uitzoeken, u hoort van ons"
En zelfs dat is niet waar, je hoort er nooit meer wat van.
Goed het regende twee keer maar zou dat het probleem zijn?
Moet ik éérst de weersverwachting raadplegen voor ik iets bestel?

Ik vind het schandalig.

grt Piet.

raf



op 1 dag  van turkije naar belgikistan en nu van het sorteer centrum reeds  5 dagen onder weg naar mijn post bus

ha ja er plakt geen prior zegel op dat zal het probleem zijn

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

beertje

Er zou gisteren een zending geleverd zijn om 12.45,geen postbode gezien of aangebeld.
dan in de namiddag naar brussel gebeld,en zouden het gaan onderzoeken.
Vandaag in de voormiddag naar het postkantoor geweest,en nu blijkt dat het pakje is afgeleverd
op het zelfde huisnr.en straat maar in merksem.
is het nu een fout van de verzender of.
mijn vrouw haar vriendin woont daar nu vlakbij,en deze avond eens bellen of se eens kan gaan zien of het pakje daar nog is.