Hobby Verborgh

Gestart door loco, 30 mei 2018, 21:26:11 PM

Metpetergaathetbeter

wij komen uit een tijd waar er niet zo'n verscheidenheid van speelgoed/hobby-materiaal bestond, later kwamen andere interesses en mogelijkheden geleidelijk bij.

Anderzijds hebben we een hobby waar je eigenlijk al wat geld moet investeren voor de trein rijdt

efl045

Een kennis van mij had een speelgoedwinkel en verkocht ook wat Märklin, maar hij moest zijn Märklin materiaal officieel duurder inkopen dan ik het kon kopen op beurzen en internet, hoe lang kan zo iets blijven duren...
Alleen wie een hele grote omzet realiseert en dat kan enkel via beurzen en internet kan nog mee concurreren, al de rest gaat er uit.

Alan On Track

Citaat van: svvander op 19 april 2021, 20:43:43 PM
En in Dilbeek had je er ook eentje... Mini... Models?

Die in Dilbeek bestaat nog bij mijn weten, die is net buiten Brussel. Ik ben er nog nooit geweest, maar ga dat nog eens doen zodra ik weer wat tijd en geld vrij heb voor de hobby. Er zijn in Brussel blijkbaar nog enkele winkels die bezig zijn met RC-modelbouw en Revell/Airfix/... bouwpakketten enzo, maar die hebben geen modelspoorafdeling.
Modelbouw is een kunst

OlivierV

Ik bestel regelmatig mijn materiaal dat ik nieuw koop bij mini model rails in Dilbeek, vriendelijke man ook.
Het Spoor in Haasrode is ook een van de winkels waar ik al eens binnen hop.

De gelijkenissen tussen de 2? Goede service.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Citaat van: OlivierV op 19 april 2021, 23:20:53 PM
Ik bestel regelmatig mijn materiaal dat ik nieuw koop bij mini model rails in Dilbeek, vriendelijke man ook.

Dan ben ik daar op een dag geweest dat hij met het verkeerde been uit bed gestapt was. Amaai...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

svvander

Dichterbij hadden we een klein winkeltjes in Vilvoorde (naam ontgaat mij) en den TAMS in Grimbergen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Havoc

Inderdaad TAMS in Grimbergen. En Van den Bosche in Jette.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Havoc op 20 april 2021, 08:27:17 AM
Citaat van: OlivierV op 19 april 2021, 23:20:53 PM
Ik bestel regelmatig mijn materiaal dat ik nieuw koop bij mini model rails in Dilbeek, vriendelijke man ook.

Dan ben ik daar op een dag geweest dat hij met het verkeerde been uit bed gestapt was. Amaai...
je moet hem een beetje kennen, onbekend is een beetje onbemind hé ?

't Zijn trouwens niet alleen Antwerpenaren die heel veel lawaai maken hé ? En een man waar veel anderen nog iets zouden kunnen van leren wat  service betreft  ;)

E49memling

#53
Citaat van: OlivierV op 19 april 2021, 23:20:53 PM
Ik bestel regelmatig mijn materiaal dat ik nieuw koop bij mini model rails in Dilbeek, vriendelijke man ook.
Het Spoor in Haasrode is ook een van de winkels waar ik al eens binnen hop.

De gelijkenissen tussen de 2? Goede service.
Ligt in deelgemeente van Dilbeek, Itterbeek, niet ver van de kerk en Frituur Jos. Als je die bedoelt. Voor mij op 10' te voet. Nog nooit geweest eigenlijk. Weinig positief over gehoord, misschien ten onrechte... Toch eens binnenstappen misschien.

Metpetergaathetbeter

#54
je moet hem een beetje kennen, eens je hem kent dan mag je er alles aan vragen(bij wijze van spreken hé ).Maar geen "dwaze kloterijen hé! 

Laat ons zeggen een man met een (uitgesproken)gedacht en zal hij U ook meedelen. Als je daar kan mee leven of met omgaan dan verwacht ik geen problemen. Als uw ideeën met de zijne botsen dan heb je een niet zo goede verstandhouding.

Ga daar heen maak een praatje, maar ga niet met vooroordelen. En soms moet je eens nadenken, ........ 't is al getrouwd zijn, beide partners hebben ook niet altijd hetzelfde gedacht of hetzelfde te zeggen hé ?