Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Flickr probleem?

Gestart door Peter, 03 mei 2018, 11:33:58 AM

Peter

Blijkbaar zijn er een paar "albums" verdwenen op Flickr. Hoe dit is gekomen weet ik niet. Wel zijn de foto's nog steeds op het MSM forum zichtbaar (Antwerpen-Linkeroever) Is daar iets aan te doen, want voor die albums samen (ong. 400 foto's) zie ik het niet bepaald zitten om die allemaal terug op te laden.
Met vriendelijke groeten
Peter

stoomlokje

Peter , ik kan jullie hierin niet goed volgen ,
Hebben jullie dan die foto's niet op de eigen PC staan ?

doomslu

Blijkbaar staan sommige foto's nog op Flickr, maar ze zitten niet meer in een album.
Ik vermoed dat Peter ze nog wel heeft, maar opnieuw alle links aanpassen op het forum is een omslachtige bezigheid.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Al mijn foto's staan  nog op mijn PC maar ook allemaal nog wel op mijn externe harddisk.
Dus de foto's ben ik NIET kwijt. Enkel zijn er een paar bestanden met foto's verdwenen van mijn Flickr account.
Met vriendelijke groeten
Peter

Martin Welberg

Kijk eens onder YOU, dan ORGANIZE, daar zie je albums en collections

dani

zelfde probleem hier ...   ik zi gewoon de "header" van Flickr met de menu balk en verder niks... enkel de  "progress bar" onder de menu balk die blauw vult en dan herbegint....

De opties in het menu werken ofwel gesoon NIET ofwel een JAVA error

Het was te verwachten dsat met die overname door SmugMug, er vodden gingen van komen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Stieven76

Ook bij mij geen problemen. Ik zie al mijn albums nog staan op mijn Flickr.

SuSke

Citaat van: Stieven76 op 04 mei 2018, 10:13:08 AM
Ook bij mij geen problemen. Ik zie al mijn albums nog staan op mijn Flickr.

idem bij mij
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ronald

Citaat van: dani op 04 mei 2018, 09:39:53 AM
Het was te verwachten dsat met die overname door SmugMug, er vodden gingen van komen !

Klinkklare onzin. Ook hier werkt het als altijd tevoren, er is NIETS veranderd.

dani

wel hier werkt het niet, niet met Internet explorere en niet met  Google Chrome...

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Alles terug in orde. Zucht ;D ;D ;D ;D
Bedankt Martin voor de oplossing.
Met vriendelijke groeten
Peter