Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 180

Gestart door ronny-vdv, 25 april 2018, 21:05:38 PM

ronny-vdv

Wat voor verrassing heeft MSM in petto in hun nieuw nummer ?
Mvg,

ronny-vdv

sdz1976

ziet die nog bij niemand in de bus ???


grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Volgens de website van MSM zelf verschijnt hij op 04 mei 2018. ;)
Nog een weekje geduld dus. 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

755philippe

Ok. Dan komt het in de valies :)
Mvg
755philippe

Gerolf

Citaat van: 755philippe op 27 april 2018, 15:11:19 PM
Ok. Dan komt het in de valies :)

Ik hoop niet dat dit een verwijzing is naar ons kofferbaantje. Dat artikel is nog volop in de maak  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mark7758

#5
Het schijnt weer een mooi nummer te zijn. Met praktijk artikelen.
Vertelde een medewerker tijdens een hele grote pizza aan de moezel.  8) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Johnnytrein

Pratij artikelen, pizzavaan ??  ???
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

mark7758

Hersteld. Sorry klein tapje op een hotel bed. En het is nog vroeg.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Dat ziet er weer een geweldig nummer uit.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

ronny-vdv

Treinenfluisteraar  :o
Of iets voor de AC-mensen  ;)
Mvg,

ronny-vdv

SuSke

Benieuwd of de verlenging van mijn abonnement in orde is gekomen ....  ::) ::) 8) 8) ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#12
Daarnet gearriveerd, bij de samenstellingen treinset Models World1702 Parijs-Brussel Zuid is de keerzijde van het IR 2 R het opschrift Railtour verschillend van grootte ? Of ik las het niet of ik las erover, dat is dan toch een foutje die bij de beoordeling ( over het hoofd gezien werd of stonden daar ooit andere grotere letters ?).
Ik bekeek die set en beoordeling eerst omdat ik in het verleden deze wagon bestelde (in een set met 2 I10'en die nooit uitkwam).
De rest bekijk ik later maar het ziet er bijzonder interessant uit ! ;)

755philippe

Abonnement verlengd maar geen boekske bij de post. Zal nog wachten tot maandag en anders zal ik een exemplaar moeten halen bij de plaatselijke dagbladhandelaar. Lektuur heb ik alleszins nog te goed.
Mvg

755philippe  8) 8)

Valentijn

Yep, daarnet uit de bus gehaald. Morgen eens rustig lezen onder de zon met een frisse pint erbij 😊
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana