Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Euromodelbouw Genk 2019

Gestart door doomslu, 17 maart 2018, 11:48:35 AM

ACFI

Citaat van: Ronald op 31 mei 2019, 10:20:26 AM
Citaat van: anne w op 30 mei 2019, 23:11:51 PM
En beste heer Halma, hartelijk dank voor je slimme antwoord, deze Brabander snapt dat natuurlijk niet.....

Groet, Anne W

Inderdaad. Want er staat een telefoonnummer bij.... misschien moet je eens proberen te bellen.

Citaat van: Martin Welberg op 30 mei 2019, 23:18:56 PM
Blijkbaar....

8) :) ;)

en sinds midden van de maand kan je dat aan nationaal tarief, ook vanuit Brabant (noord) ;)

Metpetergaathetbeter

man is met vele beurzen bezig misschien ligt daar de uitleg van dat niet reageren, één ter gelijkertijd zeg maar !

Ronald

Ging mij meer om het feit dat je ook gewoon even de telefoon kunt pakken. De vragensteller komt net als ik uit een tijd waarin email nog niet bestond en wij bij vragen gewoon dat ding met die grote draaischijf pakten en de bewuste instantie of mens telefonisch benaderden. En raad eens? Dat kan nog steeds :) ;)


SuSke

Ronald, heb jij nog steeds zo'n ding met een grote draaischijf en een draad eraan?  ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

nee er was een andere reden maar da ga ik hier niet posten zit een beetje in de privé sfeer laat ons maar zeggen

maar bellen kan helpen en daarna moet je toch een mailtje sturen LOL


gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Ronald

Citaat van: SuSke op 31 mei 2019, 11:58:03 AM
Ronald, heb jij nog steeds zo'n ding met een grote draaischijf en een draad eraan?  ;D ;D ;D

He verdorie..... ssssstttttttt!   :) ;)

modelbouwpatrick

is de dag van vandaag .Als men telefoneert wordt niet opgenomen waarom heel simpel ze zijn  zo druk bezig mails te typen dat ze niet kunnen  opnemen
Vorige week bel ik voor afspraak wordt niet opgenomen dan maar mail gestuurd met vraag waarom ze niet opnemen
antwoord sorry waren mail aan het nakijken wat een vooruitgang mensen
En dan probleem meet een telefoon oplosbaar of tien mails en nog niet opgelost waar zit nu tijdwinst en dan maar klagen dat ze het druk hebben

Johnnytrein

Je kan ze misschien beter contacteren per tamtam of bestaat dat niet meer? :-\
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

nee zal van anuna niet meer mogen hé want das een ezels vel wat op een tam tam zit en die ezels hebben ze nu nodig in brussel voor een regering te vormen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about