Vitrains reeks 16 digitaal: ervaringen gevraagd

Gestart door i11, 11 maart 2018, 10:11:46 AM

Metpetergaathetbeter

#15
Citaat van: yannickvw op 13 maart 2018, 00:24:31 AM
Bij wie hebben julie deze gekocht? Zou ook nog graag een Memling zien te vinden...
ik denk dat die zondag in WOLUWE staat

yannickvw

Iemand naam of website of zo? Geraak daar moeilijk...

Geloof dat mijn 16 indertijd van ene in de buurt vd Oostkantons kwam, dewelke met ook een grote overstock zat.

Toch wel frapant dat Mehano en Vitrains voor minder geld (ook al toen ze uitkwamen) bijna dezelfde kwaliteit vd heersende waarden konden bieden...

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

een tweede met mogelijks met  het é-mailadres ;)

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

laten jullie eens weten of je reactie kreeg en/of loc(s) in handen kreeg?  ;)

bollen neus

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 maart 2018, 09:28:45 AM
laten jullie eens weten of je reactie kreeg en/of loc(s) in handen kreeg?  ;)

Opletten Peter, de Rus kan misschien hier meelezen over al die geheimdoenerij.
Den Eric.

Rangeerduivel

Citaat van: bollen neus op 15 maart 2018, 11:51:22 AM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 maart 2018, 09:28:45 AM
laten jullie eens weten of je reactie kreeg en/of loc(s) in handen kreeg?  ;)

Opletten Peter, de Rus kan misschien hier meelezen over al die geheimdoenerij.
Den Eric.

Vind ik ook.
Ik denk dat er niks mis mee is dat zijn Mailadres hier gepubliceerd wordt, er passeren er hier zovelen de reveu...of zijn het enkel "de groten" die mogen verkopen?
Dit forum heeft toch een informatief karakter, en dit is geen reclame voor het merk Vitrains,
Of is het enkel toegelaten dat adressen worden gepubliceerd van mensen die adverteren in MSM? ::)

btw; ikzelf heb het adres of zelfs zijn naam niet, anders hadden jullie het al geweten.
Wat een feit is; Hij is zeer nauw in kontakt met Pierre Oeyen van Minimodelrails

;)

dieselfreak

Idd een beetje vreemd dat men hier zo geheimzinnig over doet, of heeft de man in kwestie misschien schrik dat hij er teveel zal verkopen aan die lage prijs?
MC

yannickvw

Ik heb juist antwoord van de man...75 euro voor mijn 1602 in Memling  8) Da's minder dan een een slaaprijtuig van LS Models  ;D Kopen die handel.

Gohja, geheimzinnig, zo openbaar iemand zijn e-mail op een forum smijten moet nu ook niet he. Peter kan de mail wel geven indien gewenst.

Rangeerduivel

Citaat van: yannickvw op 15 maart 2018, 14:25:14 PM
Gohja, geheimzinnig, zo openbaar iemand zijn e-mail op een forum smijten moet nu ook niet he. Peter kan de mail wel geven indien gewenst.

Er zijn er zovelen die hun Emailadres open en bloot op hun site plaatsen, da's t' risco van 't vak hé Yannick!

;)

En sorry aan topicstarter voor de topicvervuiling maar met een beetje goodwill kan je het allemaal wel onder de noemer "ervaringen gevraagd" plaatsen!  ;D ;D

SuSke

Wil je weten wie het is, kijk dan eens op de paginagrote advertentie op blz 6 van de laatste MSM.
Zoveel geheim is er dus niet rond heel deze heisa.


Dus ja, 't is Pierre Dominique die al dat mooi spul naar je hoofd gooit.
Gewoon een pagina om elke maand uit te pluizen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bollen neus

Citaat van: SuSke op 15 maart 2018, 16:05:17 PM
Wil je weten wie het is, kijk dan eens op de paginagrote advertentie op blz 6 van de laatste MSM.
Zoveel geheim is er dus niet rond heel deze heisa.


Dus ja, 't is Pierre Dominique die al dat mooi spul naar je hoofd gooit.
Gewoon een pagina om elke maand uit te pluizen.

Oei oei daar heb ik dan geen goeie ervaringen mee, reeds meerdere mails gestuurd en na een week krijg je bericht dat alles is verkocht, goeie service?  Dus mooi materiaal naar het hoofd gooien??????
Mijn ballen Frans. En dat mag dan ook wel eens vermeld worden of gaat dit weer effe in de doofpot verwijdert worden?
Den Eric.

SuSke

Ik heb geen ervaring met die verkoper Eric, ik geef alleen maar mee wie het is waar zo geheimzinnig over gedaan wordt terwijl het open en bloot in het eigenste magazine staat.

Heb er ook geen enkel voordeel bij want bij mij staan de 6 stuks 4-cijferige locs al een hele tijd te blinken. Een is al eens hardhandig aangepakt door een forumlid  ::)
Kwalitatief is Vitrains een goede loc die vlot zijn werk doet op de baan.
Hoe het zit met garantie en reservestukken... ?? ?? ?? ??? ???
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbaanHO

Citaat van: bollen neus op 15 maart 2018, 16:15:29 PM
Oei oei daar heb ik dan geen goeie ervaringen mee, reeds meerdere mails gestuurd en na een week krijg je bericht dat alles is verkocht, goeie service?  Dus mooi materiaal naar het hoofd gooien??????
Mijn ballen Frans. En dat mag dan ook wel eens vermeld worden of gaat dit weer effe in de doofpot verwijdert worden?
Den Eric.

Ik heb daar dus wel goede ervaringen mee. Reeds 2 bestellingen gedaan.
Eerste bestelling geplaatst (via mail), prompt een berichtje dat een van de items niet kon worden geleverd - met voorstel voor een alternatief, bestelling aangepast via mail en enkele dagen later geleverd. Niks op aan te merken.

De andere bestelling is normaal verlopen : geplaatst & betaald, enkele dagen later geleverd.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be