BB 36000 SNCF van L.S.Models

Gestart door egwinds, 21 augustus 2006, 20:25:47 PM

egwinds

Op de website van L.S.Models is te lezen dat ze op basis van de reeks 13 de BB 36000 van de SNCF gaan uitbrengen. deze lok is bijna overal in Belgi? te zien.
Het model zou begin 2007 tegen een verkoopprijs van 150.00EUR in de winkels liggen.
Dus nog iets bij voor op de baan of in de verzameling (en onze portemonnee maar klagen!).

http://www.lsmodels.com/LS/Pages/General_N/Home_N.htm
Groeten/Salutations/Grüsse/Greetings/最好的祝福
Egwin/苏德鹰

rgp

Dag,

Als dat zo is, is LS stilaan zelfmoord aan het plegen.  De 36000 is namelijk ook bij Hornby te krijgen (een van de betere ex-JOUEF-modellen)

Roland

Kedeng Kedeng

Dit model kan worden gemaakt onder de 150? ?
Waarom kost de 13 dan rond de 200? [?][?][?]

rgp

Dag,

omdat ze een veelvoud van die 36000 gaan verkopen [:D]

Roland

ronny-vdv

Dit item wordt al besproken in de rubriek "Modelbouw forum" aangezien dit geen Belgisch materieel is. Anders kunnen we tien forumpunten opstarten over hetzelfde onderwerp. Dat is niet de bedoeling.
Ik probeer eens te kijken of nergens anders het betreffende onderwerp gestart is en dan kan men pas al dan niet een nieuw onderwerp starten.

Ofwel een bijkomende rubriek toevoegen : Buitenlands materieel.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Anarchy

Ik denk niet dat ze zelfmoord zullen plegen met dit model. Zo'n kwaliteit aan zo'n prijs.

Jurgen

Hoe weet jij dat zij locs van kwaliteit afleveren? Ik heb nog geen enkele loc zien rijden daarvan. Nogal logisch, ze stellen de levering altijd uit. [:(!]
Hun wagens zijn wel van heel goede kwaliteit, maar daarom zijn hun locs nog niet perfect h?. Eerst een railtest afwachten, dan pas oordelen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Hoe weet jij dat zij locs van kwaliteit afleveren? Ik heb nog geen enkele loc zien rijden daarvan. Nogal logisch, ze stellen de levering altijd uit. [:(!]
Hun wagens zijn wel van heel goede kwaliteit, maar daarom zijn hun locs nog niet perfect h?. Eerst een railtest afwachten, dan pas oordelen.



Ik bedoel dan ook qualitatief qua uiterlijk [8)]