Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dobbit TV

Gestart door renstimpie, 13 februari 2018, 19:09:54 PM

renstimpie

Vandaag om 20u16 op Dobbit TV legt Guy Holbrecht uit hoe je een huisje uit plasticard moet bouwen.    Leuk om meester Guy aan het werk te zien. ;)

Tim

evan

Ik heb het net gezien.

Het lijkt zo eenvoudig door de goede voorstelling en verwoording.

Goe gedaan Guy  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


OlivierV

Even snel surfen naar de website van dobbit bracht mij binnen de minuut bij het filmpje.
Wel even je e-mailadresje registreren.

http://www.dobbit.be/nl/videos/50240469/V18037N0002XTIF/houten-fluitje-en-modelbouw?kw=
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske


Merci Olivier...was te lui om te zoeken  ;)

PeterVG

Herkansing op valentijnsavond om 23u14  op dobbit tv.

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske


Heb nu ook kunnen bekijken, klasse Guy en je kan nu een workshop geven om de expo  ;)

bellejt

ik bekijk het niet want weeral zo een trukje tot registratie en daarna krijg je weer verdomde mails.Als het niet zichtbaar is zonder dan maar niet.

DFS

Citaat van: bellejt op 15 februari 2018, 16:34:47 PM
ik bekijk het niet want weeral zo een trukje tot registratie en daarna krijg je weer verdomde mails.Als het niet zichtbaar is zonder dan maar niet.

Ge kunt u ook mistypen van e-mail adres, is geen controle op  ::)

Stieven76

Voor tijdelijke emailadressen gebruik dan een mailinator.com adres (https://www.mailinator.com/). bv test@mailinator.com
Die mailbox is dan een aantal uren geldig, enkel om te ontvangen wel.

Freek

Het wordt nog steeds uitgezonden op dobbit tv, ik denk dat het er bijna iedere dag wel is op komt, maar telkens op een ander uur.

yannickvw

Is het vervolgfilmpje reeds verschenen ivm schilderen?

erwin9

Yannick,

Er word aan gewerkt!  Voorbereidingen zijn bezig met de regisseur en filmploeg, 22 juni komt het hele team samen om alles te regelen.
Stom, maar voor zo'n filmpje van enkele minuten zijn uren film nodig, en dagen van voorbereiding ... en een hoop vrijwilligers  :)
Er zijn ook onderhandelingen bezig om een hele reeks te maken over modelbouw, maar het vraagt verdorie erg veel tijd, inzet en energie.
Dus nog even (lang) geduld oefenen ... en misschien ondertussen zelf een huisje bouwen zoals op het filmpje   :D ;)
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

yannickvw

Oké, ik kijk in volle spanning uit  8)