Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ringloods (met opbouw) en draaischijf.

Gestart door Pierre, 12 februari 2018, 19:12:04 PM

PietB

Heel fraai allemaal weer Pierre.

grt Piet.

Cord

Heel fraai gemaakt. En zo zie je maar: gooi niks weg weg want vrijwel alles is nog her te gebruiken en dient een hoger doel.
Prachtig project!
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Pierre

Groet Pierre.


sdz1976

Het is allemaal top, maar die man aan de slijptol is helemaal geniaal  8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Thommy

Citaat van: 59erke op 06 april 2018, 20:01:20 PM
Je gaat last krijgen met de veiligheid vrees ik, zo lassen zonder lasscherm en handschoenen :D :D

En slijpen zonder bril ed.

Nuja, we gaan ook wel 40j terug in tijd met een stomer. Toen was alles 'losser' ook
Greetz

Thommy

Pierre

Een stapje verder met de locloods. De plaatjes spreken voor zich.















Er moeten nog regenpijpen komen en met de ruitjes van het bijgebouw/diesel werkplaats ben ik wat te fanatiek geweest met vervuilen van de ramen  :o zodat je haast niet meer naar binnen kan kijken. Daar moeten dus nieuwe ruitjes in komen.
Groet Pierre.


PeterC

Pierre, heel mooi werk!

Ik zie op de foto verschillende vaten die er heel glossie uitzien.
Het kan aan de belichting liggen.  Anders...  Even een matte vernis  ;)
Groetjes, Peter


Michiel

Beelden spreken inderdaad voor zich: schitterend met bakke vol met sfeer en atmosfeer. Heel knap gemaakt.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Ludwigdc

Mooi diepte effect met de fabrieksgevels op de achtergrond. Prachtig!!
2rail digitaal, 3Dprint, Etsen, Eigen baansturing, nmbs, III & IV

https://www.instagram.com/zoldertreintjes/
http://www.loudfire.be

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Dankjewel mannen. ;)

Citaat van: PeterC op 19 juni 2018, 20:01:13 PM
Ik zie op de foto verschillende vaten die er heel glossie uitzien.

Komt inderdaad van de verlichting Peter. Alles wat ik verf is mat.
Groet Pierre.


evan

Amai Pierre knap werk met een schitterende sfeer als resultaat.  Ik vind je kleurenkeuze ook geslaagd voor de loods  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Cord

Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Metpetergaathetbeter


OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 juni 2018, 20:22:12 PM
fraai stukje Duitsland ! ;)

Groet Pierre.

H0 + H0e 2-rail gelijkstroom  *  Analoog  *  Fantasiebaan maar wel Nederlandstalig  *  1960 - 1970  *  Verder alles wat ik leuk vind.


;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan