waar Bemo materieel te koop in België?

Gestart door The Railwarrior, 12 februari 2018, 18:11:39 PM

Peter

Verschillende verkopers spreken ook Nederlands en Frans
Dus de taal is zeker geen probleem
Parkeren ook niet. Net achter de hoek op de parking in de Mostardstrasse is vrijwel altijd plaats als je voor 11.00 uur komt
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Andress24 op 13 februari 2018, 12:22:34 PM

daar wij daar kopen, zij meestal geen Nederlands praten(op enkele uitzonderingen na-)zullen zij dus wel het gebrekkige Duits erbij nemen om te verkopen ;)

Alberke

Bij Verschooten nog Bemo zien liggen....
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Peter

Wel oppassen als je Bemo koopt
Ze hebben namelijk H0 Zwitsers - H0e - H0m spoor, Regioline H0 en N,  en spoor 0m

http://www.bemo-modellbahn.de/
Met vriendelijke groeten
Peter

SirGresley

Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Havoc

Bert, ik heb geen abonnement omdat de krantewinkel even verder die in stock heeft. Trouwens ook msm en nog een hoop andere treinmagazines.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Cord

Het maakt denk ik ook nog uit of je een baan aan het plannen bent in H0e of H0m. Ik denk dat de markt voor H0e nèt wat groter is en er meer fabrikanten materieel leveren. Persoonlijk vind ik het ook wel een voordeel dat het op dezelfde rails rijdt als N-spoor. Inderdaad liggen de bielzen dan wat verder uit elkaar. Omdat die markt kleiner is dan H0 is het natuurlijk ook wat duurder.
Maar met een beetje fröbelen weet je de kosten wel te drukken:


Een H0 Anna-locje van Fleischmann omgebouwd tot een H0e locje. De kiepwagon is een voormalige N-wagon waar ik de buffers heb afgehaald. Persoonlijk vind ik die N-koppelingen op H0e best kunnen.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

robboxxx

De winkel heeft ook Nederlands personeel rondlopen. Even vragen ze ze halen hem erbij