Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

On traXS 2018; de modelbanen!

Gestart door Ronald, 30 januari 2018, 10:17:15 AM

Ronald


Martin Welberg

Voor de geïnteresseerden heeft Team Mitropa dit jaar besloten een strak tijdplan te handhaven voor de demonstraties. Dit om afwisseling in de demonstraties te hebben en alle leden de kans te geven hun ding te doen.







eventuele wijzigingen voorbehouden..

modelbaanHO

Daar zitten interessante topics bij.
Aangezien we toch 3 dagen op Ontraxs zijn...

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Olivier77

Een goede avond,
Heeft er nog iemand geprobeerd een inkomticket met korting te krijgen via
de link in de Modelspoormagazine nr 178.
Bij mij werkt het niet.
Mvg
Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

sdz1976

Alles staat klaar voor de grote uittocht van morgen  naar OT




20180307_084324 by Samuel De Zutter, on Flickr

20180307_083353 by Samuel De Zutter, on Flickr



Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

just4fun

Dikke shit!
Wegens te veel werk heb ik m'n gepland verlof moeten verzetten en kan dus niet naar Utrecht sporen, superjammer.
Dus zij die prentjes (al dan niet bewegend) maken, ik zal zeker en graag kijker zijn.
Paul

Dirkh

Ga er morgen naar toe. Ik heb nog wat plaatsen vrij in de auto. Ik vertrek omstreeks 8u in herentals via lille zo de autostrade op richting thurnhout.

erwin9

Hoi mannen,  ook geprobeerd om via de link in ons magazine aan te melden voor de 25% korting.  Dit lukt dus langs geen kanten !!!
Verkeerde link ???
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

D_Loc

De link werkt wel maar je moet het streepje tussen crm en platform weghalen, dus het moet crmplatform zijn
Het streepje is waarschijnlijk automatisch geplaatst omdat de regel is afgebroken.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

Ik heb zelf overigens de passe-partout kaart online besteld omdat ik minimaal twee dagen wil gaan (misschien alle drie). De passe-partout kaart werkte overigens eerst niet (uitverkocht :o) maar na een telefoontje naar het Spoorwegmuseum was het binnen een klein uurtje gefixt.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Koen

Normaal gaan wij aanstaande zondag maar ik ik ben momenteel getroffen door een virus en zit met koorts thuis. Laat ons hopen dat ik tegen zondag terug gerecupereerd ben.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

D_Loc

Citaat van: erwin9 op 08 maart 2018, 20:33:09 PM
Hoi mannen,  ook geprobeerd om via de link in ons magazine aan te melden voor de 25% korting.  Dit lukt dus langs geen kanten !!!
Verkeerde link ???
Citaat van: Olivier77 op 06 maart 2018, 21:26:13 PM
Een goede avond,
Heeft er nog iemand geprobeerd een inkomticket met korting te krijgen via
de link in de Modelspoormagazine nr 178.
Bij mij werkt het niet.
Mvg
Olivier 77
Ik heb jullie een PM (en DirkH per abuis, sorry Dirk voor de spam) een PM gestuurd met de volledige link naar de kortingsbon.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Dirkh

Vandaag naar een tripje naar ontraxs gedaan. Prachtige banen gezien, voorde dok vond ik prachtig met al die kleine details, depot trois pont ook mooi, Saint troubleire indrukwekkend groot en de baan van MTD staken er bovenuit volgens mij. Er was wel veel lege plaats. Weinig standhouders tov van de vorige keer toen ik ben geweest ( al enkele jaren geleden). Ik miste ook enkele banen die wel op het plannetje stonden maar niet te vinden waren. 

renstimpie

Dju...  onderweg naar Ontrax platte band...  het advies van de takelaar om niet meer verder te rijden...  dus maar getakeld naar huis... :(
Het zal voor volgend jaar zijn...  nu wat fototjes kijken op het forum.

Tim

Koen

Ik ging normaal vandaag met een aantal vrienden naar OntraXs maar helaas... Sinds vorige dinsdag behoorlijk ziek en nog steeds niet gerecupereerd  >:(. Ik heb nog altijd koortsopstoten >:(. Enfin, niets aan te doen. Ik zal tot onze grote expo moeten wachten om Saint Tourbière te kunnen bewonderen. Mijn vrienden gaan alvast heel wat foto's van deze baan maken  :).

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren