Nieuws:

Nu in MSM 270 MODELBANEN: Sourbrodt | Hamburg HBF Oost | Gröna Sverige | La Rue des Caves | Lavinia en Madonna del Sasso | De Rodachtalbahn

Hoofdmenu

Meer mods nodig

Gestart door Nonkelronnie, 20 augustus 2006, 16:20:33 PM

modelbaanHO

Dank voor het compliment.
Ik zal mijn best doen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

ysbeer

Toevallig stoten ik weer eens op dit draadje.
En ik las wat er zo allemaal gezegd werdt,en ik moet toch zeggen dat dit een van de weinig ,mms zelfs de enige,waar volwassen met elkaar wordt omgegaan.
Op een paar andere forums kijken een paar moraal ridders continu van uit hun hemelse plaats op ons gewone schrijvers neer.
En zodra er iets geschreven wordt wat hen niet welgevallig is,dus let wel niet iets wat niet welgevalig is,hanteerd men de delete toets.
Nee ik ben er steeds meer van overtuigd dat ook al wordt er weleens iets minder vriendelijk gezegd dit inderdaad het vrijwel enige forum is waar werkelijk democratie en vrijheid heerst,men elkaar soms terug fluit,maar waar we verschoont zijn van mensen die het allemaal zo goed voor ons menen,en onze teren ziel continu willen beschermen.
nee mannen en mods weest blij en houd het zo.

wim ysbeer

janjozef

Wim
en nu voor de dommerikken onder ons in eenvoudig nederlands zonder schrijf en constructiefouten [:)]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ysbeer

citaat:
Geplaatst door janjozef

Wim
en nu voor de dommerikken onder ons in eenvoudig nederlands zonder schrijf en constructiefouten [:)]

Jan

Ach jan,je kunt niet altijd perfect zijn.[:(!][:D]
of toch,jij kan het weten.

wim eisbeer

n/a

citaat:
Geplaatst door janjozef

Nog een goed nieuwtje voor al diegene die mij slecht in het hart dragen.

Jan

Zijn er dan anderen? [;)]

Spoorse Groetjes

Havoc

En op rijm graag... Dan nog iemand die dit op muziek zet en we hebben een officieel forumlied.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Brunel

Er verdwijnen hier zo nu en dan wel draadjes. Nu vind ik dat niet zo erg als het echt uit de hand is gelopen, maar het moet wel even door de mods worden gemeld.
Pas nog een draadje over verschillende (internet)winkels als ik het wel heb. Mij is eigenlijk onduidelijk wat er nu zo erg was aan dat draadje.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Brunel

Er verdwijnen hier zo nu en dan wel draadjes. Nu vind ik dat niet zo erg als het echt uit de hand is gelopen, maar het moet wel even door de mods worden gemeld.
Pas nog een draadje over verschillende (internet)winkels als ik het wel heb. Mij is eigenlijk onduidelijk wat er nu zo erg was aan dat draadje.

onzichtbare en stiekume censuur, nog erger kan al niet.
klopt dat heren ???????????????

wim ysbeer

Gerolf

Ik denk niet dat het censuur is, maar ik herinner me een post van Tony een tijdje geleden waarin hij zei per ongeluk ??n en ander gewist te hebben.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Die is inderdaad per ongeluk door Tony gewist, dat heeft hij -in een ander draadje- duidelijk gemaakt. Maar omdat er genoeg over dat onderwerp is als je de zoekfunctie gebruikt, is er geen verdere moeite gedaan.

En er is een ex-forumlid dat er een hele hoop gewist heeft. Waarom is een geheim tussen hem en zijn doktor.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Brunel

Kan in dit geval hooguit een paar dagen geleden zijn gebeurd.

n/a

citaat:
Geplaatst door janjozef

Wim

Jan

En misschien zonder taalfouten ?

ysbeer

Gaan we nu echt elkaar op een taalfout zitten afvangen.
Ja hoor ik schrijf wel eens een taal fout,mijn zinnen lopen wel eens niet helemaal,en ook het nederlands zal er wel eens naast zitten en ik maak nog tik fouten ook..
Maar ik heb in ieder geval iets meer te zeggen dan die gene die alleen maar de fouten van andere breed menen te moeten uitmeten.
Gedachten en ideeen armoede mijne heren ????

wim ysbeer

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Brunel

Kan in dit geval hooguit een paar dagen geleden zijn gebeurd.

Oh? En weet je zeker dat het draadje weg is, of kan je het gewoon niet terugvinden?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Brunel

Ik weet heel zeker dat het draadje weg is. Had er een berichtje in geschreven en dat vind ik niet terug als ik in de recente berichten onder mijn profiel zoek.

In dat draadje stond een bericht (niet van mij) waarin werd beweerd dat sommige handelaren hun klanten wat op de mouw spelden als ze beweerden dat ze Roco-spullen alleen in Frankrijk konden bestellen. Dat onterechte verwijt zou de steen des aanstoots kunnen zijn geweest. Was ook off topic. Maar dan was het genoeg geweest dat bericht te verwijderen in plaats van het hele draadje. Het draadje was verder onschuldig genoeg.